![]() |
|
| |||
| |||
| He, Ik heb deze Packard Bell Master schijven die ik heb gebruikt met succes vele malen voor, maar voor sommige reden ze net gestopt met werken. Het proces gaat normaliter eerst als de computer begint te lezen Schijf 1, maar het vraagt me voor mijn machine serienummer dat ik invoegen, en dan krijg ik een bericht zeggend "Fout 2". Als ik klik op OK het duurt me naar een zwart scherm vervolgens zegt "Afsluiten van OEMSETUP" Ik moet constateren dat het herstel-proces nooit gebruikt om te vragen me om een serienummer. Gelieve te helpen indien mogelijk. I'm in wanhopige behoefte van poetsdoeken mijn harde schijf en het is gewoon rijden mij op de muur. Sante. |
|
| |||
| |||
| Welk besturingssysteem gebruikt u en is op de schijven? Windows Vista speelt na een bepaalde hoeveelheid van de installatie uit hetzelfde serienummer. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Packard Bell EasyNote R1938 draadloze helpen | gorevan | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 mei 2008 14:34 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 29 Jan 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Gaming Console | 2 | De 4 januari 2008 18:59 |
| Over hardware in de Packard Bell 7650 Computer, Elke Hulp worden op prijs gesteld! | CompMadness84 | Algemeen Hardware Chat | 7 | 29 mei 2007 09:12 |
| Packard Bell Lappys | jeystone | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 7 mei 2007 07:24 |
| Thread Tools | |
| |