mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Packard Bell Master disker fungerer ikke

Reply

Thread Tools
Old 13. Feb 2008, 12:54
Medlem Group

Hei,
Jeg har disse Packard Bell Master disker som jeg har brukt med suksess mange ganger før, men av en eller annen grunn har de bare sluttet å virke.

Prosessen går normalt først som maskinen begynner å lese disk 1, men så spør meg på min maskin serienummer som jeg setter inn, og så får jeg en melding som sier "Feil 2». Når jeg klikker OK det tar meg til en svart skjerm og sier "Avslutt OEMSETUP"

Jeg bør merke seg at gjenopprettingsprosess aldri brukes til å stille meg til et serienummer.

Vennligst hjelp hvis mulig. Jeg er i desperat behov av tørke min harddisk, og det er bare meg opp veggen.

Skål.
Old 20th 2008 Feb, 02:56
Medlem Group

Hvilket operativsystem er du kjører og som er på platene? Windows Vista spiller opp etter en viss mengde installasjon fra samme serienummer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.