![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle Er lige kommet i besiddelse af en bærbar computer med Windows Vista id gerne partitionere harddisken og installere XP, så jeg har en dual boot option, men ikke er sikker på, hvilket er den bedste software til at gøre det på vista så rådgivning behov og søgte sin kører Home Premium mod langsom selvom tak for råd
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tag et kig på denne HERDet skal hjælpe dig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| cheers m8 vil prøve det, når de nye o / s leveret
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| hi m8 Har de skridt, som beskrevet 1-4 men når når det genstartet det couldnt finde nye drev, og jeg har mistet 30GB, nogen ideer til, hvordan du får den tilbage?
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du oprettet den nye partition? ..... hvis ikke, gå til Kontrolpanel / Admin Tools / Computeradministration / Diskhåndtering .... bør du se utildelte rummet, til at oprette partitionen.
| |||
| |||
| sorry for at tage min tid at reagere philthomas, når jeg ser på c-drev fra min computer, den har ca 90gb af rummet, når den er i diskhåndteringsprogram det viser 127gb og ingen utildelte rummet så det synes at være forsvundet
|
| |||
| |||
| så alle ideer, hvordan man kan hente den tilbage fyrene?
|
| |||
| |||
| Kan du gøre et skærmbillede af det, viser i Diskhåndtering |
|
| |||
| |||
| har forsøgt at gøre skærmbillede, men gør ikke synes at arbejde, men stadig i samme situation at have mistet 30 GB af harddisken
|
| |||
| |||
| Kan du beskrive nøjagtigt, hvad der vises i Diskhåndtering derefter .... i det centrale panel's øvre og nedre vinduer. Det lyder for mig som om du har held støbes C: drev, men ikke skabte den nye partition, men det er svært at rådgive dig korrekt, uden at se, hvad du ser |