![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki Juuri haltuunsa kannettavan tietokoneen Windows Vistan kanssa id haluan osio kovalevylle ja asentaa xp niin minulla on dual boot vaihtoehto, mutta ei varma, mikä on paras ohjelmisto tehdä se näköala niin neuvoja tarvitaan ja haetaan sen käynnissä Home Premium v hitaasti mutta kiitos neuvoja
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tutustu tämän TÄSTÄ, Sen pitäisi auttaa sinua
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| cheers M8 Yritän sitä, kun uuden o / s toimitettu
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| hi M8 Onko vaiheet on kuvattu 1-4, mutta kun se käynnistetään se couldnt löytää uuteen asemaan, ja i ovat menettäneet 30GB, ideoita siitä, miten saan sen takaisin?
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko luonut uuden osion? ..... jos ei, mene Ohjauspaneeli / Admin Tools / Computer Management / Disk Management .... sinun pitäisi nähdä kohdentamattomista tilaa, jonka kanssa luoda osio.
| |||
| |||
| sorry for ottaen puheaikani vastaamisen philthomas, kun tarkastelen c ajaa minun tietokone on noin 90gb tilaa, kun Levynhallinnan se osoittaa 127gb eikä kohdentamattomista tilaa niin se näyttää kadonneen
|
| |||
| |||
| joten ideoita miten hakea sen takaisin kaverit?
|
| |||
| |||
| Voitko tehdä ruudunkaappaus, mitä osoittaa Disk Management |
|
| |||
| |||
| pyrkineet tekemään ruudunkaappaus mutta doesnt näytä toimivan, mutta edelleen sama kanta on menettänyt 30 Gt kovalevy
|
| |||
| |||
| Voitko kuvata tarkasti, mitä näkyy Disk Management sitten .... myös Keski-paneelin ylä-ja ala-ikkunat. Se kuulostaa minusta ikään kuin olet supistetut C: Drive, mutta ei luonut uuden osion, mutta sitä on vaikea neuvoa teitä oikein, ilman, että he näkevät, mitä on havaittu |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Asentaminen Windows-ja osiointi 500GB Seagate kovalevy | kristijan | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 9th Jun 2009 04:02 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Osiointi uuden kovalevyn | davo57 | Drives & Removable Media | 6 | 11th Aug 2008 02:51 |
| Osiointi Hard Drive | jaycrooks | Drives & Removable Media | 3 | 22. Jan 2008 19:00 |
| Thread Tools | |
| |