![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi all Kom net in het bezit van een laptop met windows vista id willen partitie de harde schijf en installeer xp dus ik heb een dual boot optie, maar niet zeker weet wat de beste software om het te doen op vista zo nodig advies en gezocht draait Home Premium v langzaam maar bedankt voor advies
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem een kijkje op deze HIER, Moet je helpen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| cheers m8 zal proberen wanneer de nieuwe o / s uitgebracht
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| hi m8 Heeft u de stappen zoals beschreven 1-4 maar toen als het herstart het couldnt vinden de nieuwe schijf, en ik heb verloren 30GB, alle ideeën over hoe je het terug?
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u de nieuwe partitie? ..... zo niet, ga naar Control Panel / Admin Tools / Computerbeheer / Schijfbeheer .... moet u niet-toegewezen ruimte, waarbij het creëren van de partitie.
| |||
| |||
| sorry voor mijn tijd reageert philthomas, als ik kijk naar de C-schijf van mijn computer is ongeveer 90gb van de ruimte, wanneer in schijf beheer toont 127gb en geen niet-toegewezen ruimte, zodat het lijkt te zijn verdwenen
|
| |||
| |||
| zodat alle ideeën hoe het terug te halen jongens?
|
| |||
| |||
| Kunt u een screenshot van wat wordt weergegeven in Schijfbeheer |
|
| |||
| |||
| hebben geprobeerd te doen beeldschermafdruk doesnt maar lijken te werken, maar nog steeds in dezelfde positie na het verlies van 30 GB van de harde schijf
|
| |||
| |||
| Kunt u beschrijven wat wordt weergegeven in Schijfbeheer dan .... in de Centraal-panel bovenste en onderste vensters. Het klinkt voor mij alsof je hebt gekrompen de C:-drive, maar niet gemaakt van de nieuwe partitie, maar het is moeilijk om u te adviseren, zonder te zien wat u ziet |