![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla Har precis kommit i besittning av en bärbar dator med Windows Vista id gillar att partitionera hårddisken och installera xp så jag har en dual boot alternativ men inte säker på vilken är den bästa programvaran för att göra det på vista så rådgivning som behövs och försökte dess kör hem premien mot långsam men tack för råd
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt på detta HÄRDet bör hjälpa dig
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Cheers M8 kommer att prova den när den nya o / s levereras
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| hi M8 Har de åtgärder som beskrivs 1-4 men när när det startas om det couldnt hittar den nya enheten, och jag har förlorat 30GB, alla idéer om hur man kan få det tillbaka?
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du skapat en ny partition? ..... Om inte, gå till Kontrollpanelen / Admin Tools / Datorhantering / Diskhantering .... bör du se ofördelade rymden, för att skapa partitionen.
| |||
| |||
| Förlåt för att ta min tid att svara philthomas, när jag tittar på C-enheten från datorn har ca 90gb utrymme, när det i Diskhantering visar 127gb och ingen ofördelade utrymme så det verkar ha försvunnit
|
| |||
| |||
| så några idéer hur man hämtar tillbaka killar?
|
| |||
| |||
| Kan du göra en skärmdump av vad som visas i Diskhantering |
|
| |||
| |||
| har försökt att göra skärmdump men doesnt verkar fungera, men fortfarande i samma situation att ha förlorat 30 GB hårddisk
|
| |||
| |||
| Kan du beskriva exakt vad som ska visas i Diskhantering sedan .... i Central-panelens övre och nedre fönster. Det låter för mig som om du har krympt C: Drive, men inte skapat ny partition, men det är svårt att råda dig ordentligt, utan att se vad du ser |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC vana Boot när hårddisken är ansluten. Moderkort eller hårddisk Problem? | nightstar | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Installera Windows och partitionering 500GB Seagate hårddisk | kristijan | Windows-operativsystem | 1 | 9 juni 2009 04:02 |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Partitionera ny hårddisk | davo57 | Drives & Removable Media | 6 | 11 august 2008 02:51 |
| Partitionering av hårddisk | jaycrooks | Drives & Removable Media | 3 | 22 januari 2008 19:00 |
| Thread Tools | |
| |