mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

PC kan ikke starte op fra disken: Hjælp Pls ...

Reply

Thread Tools
Old 9 December 2007, 11:36
Ny Medlem Gruppen

Default PC kan ikke starte op fra disken: Hjælp Pls ...

Hey gutter, jeg fik en Compaq desktop pc, der ikke vil starte op fra XP Home Edition disk. Her er, hvad der sker. Jeg sætter i cd og genstart comp. Derefter vises "Tryk på en vilkårlig tast for at starte fra cd ..." Den timingen dialogen starter og .... vises efter ordet CD. På dette punkt hvis du trykker på et tastatur nøglen det vil gøre en af to ting

1) timeren vil stoppe ved "fra cd ..." og det vil ikke starte op fra disken

2) timeren vil ikke stoppe og comp vil starte som normalt

Jeg bruger et USB-tastatur til dette, men jeg har prøvet at tilslutte den til PS / 2, og jeg får ligeledes nedslående resultater. Ethvert forslag eller workarounds jeg kunne prøve ville være meget værdsat .
Old 9 December 2007, 12:07
Administrator Gruppen

USB-tastatur vil ikke arbejde i DOS.

For hvad grunden er, du ønsker at starte op i XP-cd?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 December 2007, 19:26
Ny Medlem Gruppen

Ok, punkt træffes. Jeg har brugt en PS / 2 til USB konverter til plug tastaturet til PS/2-tastatur slot. Samme problem. Har jeg nogen takers for denne ting?

Mit formål nu for at gøre dette laver en ren installation af XP. Tør alle de gamle ting ud og starte fra ny.
Old 9 December 2007, 21:24
Ny Medlem Gruppen

Jeg har haft problemer med USB-enheder under den efterfølgende fase. Vær opmærksom på dit tastatur. Dosis det lyse op på alle? Hvis du ikke får noget svar ved boot, men den lyser op, når Windows starter derefter id finde en regelmæssig ps2 tastaturet. Jeg havde det samme problem, da jeg ønskede at geninstallere XP. Jeg er også ved hjælp af en billig $ 10 USB-tastatur, så måske grunden til, at det var halter under nedtællingen.
Old 16 December 2007, 12:38
Ny Medlem Gruppen

Ja, det vil lyse tider og nogle gange bliver det ikke. Når det gør lys op, jeg trykker på en tast og "starte op fra disken 'dialog vil nedfryses. Dette drev mig nødder ...
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.