![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, jeg fik en Compaq desktop pc, der ikke vil starte op fra XP Home Edition disk. Her er, hvad der sker. Jeg sætter i cd og genstart comp. Derefter vises "Tryk på en vilkårlig tast for at starte fra cd ..." Den timingen dialogen starter og .... vises efter ordet CD. På dette punkt hvis du trykker på et tastatur nøglen det vil gøre en af to ting 1) timeren vil stoppe ved "fra cd ..." og det vil ikke starte op fra disken 2) timeren vil ikke stoppe og comp vil starte som normalt Jeg bruger et USB-tastatur til dette, men jeg har prøvet at tilslutte den til PS / 2, og jeg får ligeledes nedslående resultater. Ethvert forslag eller workarounds jeg kunne prøve ville være meget værdsat . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| USB-tastatur vil ikke arbejde i DOS.
| |||
| |||
| Ok, punkt træffes. Jeg har brugt en PS / 2 til USB konverter til plug tastaturet til PS/2-tastatur slot. Samme problem. Har jeg nogen takers for denne ting? Mit formål nu for at gøre dette laver en ren installation af XP. Tør alle de gamle ting ud og starte fra ny. |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft problemer med USB-enheder under den efterfølgende fase. Vær opmærksom på dit tastatur. Dosis det lyse op på alle? Hvis du ikke får noget svar ved boot, men den lyser op, når Windows starter derefter id finde en regelmæssig ps2 tastaturet. Jeg havde det samme problem, da jeg ønskede at geninstallere XP. Jeg er også ved hjælp af en billig $ 10 USB-tastatur, så måske grunden til, at det var halter under nedtællingen. |
|
| |||
| |||
| Ja, det vil lyse tider og nogle gange bliver det ikke. Når det gør lys op, jeg trykker på en tast og "starte op fra disken 'dialog vil nedfryses. Dette drev mig nødder ... |