![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, sain Compaq desktop PC, joka ei käynnisty XP Home Edition-levylle. Here's what happens. Esitän, että CD ja käynnistä comp. Sitten se näyttää "Paina mitä tahansa näppäintä käynnistyksen CD ..." Tämä ajoitus valintaikkuna alkaa ja .... näyttää sanan CD. Tässä vaiheessa, jos painat näppäimistön näppäile se tekee yksi kaksi asiaa 1) ajastin lopettaa milloin "CD ..." ja se ei käynnisty levy 2) ajastimen ei pysäytä ja pakoll käynnistyy normaalisti Olen USB-näppäimistö tätä, mutta olen yrittänyt tapittamalla sen ja PS / 2 ja saan samalla synkkä tuloksia. Ehdotuksia tai kiertotapoja Voisin yrittää olisi suuresti arvostettu . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| USB-näppäimistö ei toimi DOS.
| |||
| |||
| Ok, kohta tehty. Olen käyttänyt PS / 2 USB-muunnin liitä näppäimistö PS / 2-näppäimistö korttipaikka. Sama ongelma. Onko minulla mitään huolisivat tätä kamaa? Oma tarkoitukseen jo tässä tekee puhdasta asennusta XP. Pyyhi kaikki vanhat jutut pois ja aloittaa uusi. |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut ongelmia usb laitteita aikana jälkeisessä vaiheessa. Kiinnitä huomiota myös näppäimistön. Annos se syttyä ollenkaan? Jos et saa mitään vastausta aikana boot mutta se syttyy, kun ikkunat alkaa sitten id löytää säännöllisesti PS2 näppäimistö. Minulla oli sama ongelma, kun halusin reinstall xp. Olen myös käyttäen halpaa $ 10 usb näppäimistö niin, että voi olla, miksi se oli jälkeenjääneiltä aikana laskea. |
|
| |||
| |||
| Joo, it'll syttyä joskus ja joskus ei. Kun se syttyy, I'll paina näppäintä ja "käynnistää levyn" vuoropuhelu jäätyä. Tämä ajaa minut pähkinää ... |