mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

PC kan niet opstarten van de schijf: Help Pls ...

Reply

Thread Tools
Old 9 december 2007, 11:36
Nieuw Lid Fractie

He jongens, ik heb een Compaq desktop PC die niet opstart vanaf de XP Home Edition schijf. Hier is wat er gebeurt. Ik heb op de CD en start de comp. Daarna verschijnt "Druk op een toets te starten vanaf cd ..." De timing van de dialoog wordt gestart en .... verschijnt na het woord cd. Op dit punt als u op een toetsenbord toets wordt er een van twee dingen

1) de timer stopt bij "van cd ..." en het zal niet opstarten vanaf diskette

2) de timer zal niet stoppen en het COMP zal opstarten als normaal

Ik gebruik een USB-toetsenbord voor deze, maar ik heb geprobeerd hem in te sluiten op de PS / 2 en ik eveneens somber resultaten. Eventuele suggesties of omzeilingen ik kon proberen zou worden zeer gewaardeerd .
Old 9 december 2007, 12:07
Administrator Group

USB-toetsenbord werkt niet in DOS.

Om welke reden ben je wil opstarten van de XP-cd?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 december 2007, 19:26
Nieuw Lid Fractie

Ok, punt genomen. Ik heb gebruik gemaakt van een PS / 2 naar USB converter om de stekker van het toetsenbord op de PS / 2 toetsenbord sleuf. Zelfde probleem. Moet ik elke takers voor dit spul?

Mijn doel nu om dit te doen is bezig met een schone installatie van XP. Veeg alle oude spullen uit en start van de nieuwe.
Old 9 december 2007, 21:24
Nieuw Lid Fractie

Ik heb problemen met USB-apparaten tijdens de post fase. Let op uw toetsenbord. Dosis het licht op alles? Als je niet een antwoord tijdens het opstarten, maar het licht op wanneer Windows start dan id vinden regelmatig ps2 toetsenbord. Ik had hetzelfde probleem als ik wilde opnieuw XP. Ik ben ook met een goedkope $ 10 usb toetsenbord, zodat kan worden waarom het is achtergebleven tijdens het aftellen.
Old 16 december 2007, 12:38
Nieuw Lid Fractie

Ja, het zal oplichten soms en soms niet. Wanneer zij doet oplichten, ik druk op een toets en de 'boot van de schijf' dialoog zullen bevriezen. Deze drives me gek ...
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.