![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg har en Compaq stasjonær PC som ikke vil starte opp fra XP Home Edition-disken. Her er hva som skjer. Jeg satte på CD og start komp. Da vises "Trykk en tast for å starte fra CD ..." Det tidspunktet dialog starter og .... vises etter ordet CD. På dette punktet hvis du trykker på et tastatur tasten vil den gjøre én av to ting 1) tidtakeren stoppe ved "fra CD ..." og det vil ikke starte fra disk 2) tidtakeren vil ikke stoppe og komp vil støvel som normalt Jeg bruker et USB-tastatur for dette, men jeg har prøvd å plugge den inn til PS / 2 og jeg får samme måte sturen resultater. Noen forslag eller løsninger jeg kunne prøve ville bli verdsatt . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| USB-tastatur vil ikke virke i DOS.
| |||
| |||
| Ok, punkt tatt. Jeg har brukt en PS / 2 til USB konverter for å koble keyboardet til PS/2-tastatur sporet. Samme problemet. Har jeg noen har tatt for dette? Min hensikt nå for å gjøre dette er å gjøre en ren installasjon av XP. Tørk av alle gamle ting, og starte fra nytt. |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt problemer med USB-enheter i løpet av innlegget fase. Følg nøye med på tastaturet. Dose den lyse opp i det hele tatt? Hvis du ikke får noen reaksjon under oppstart, men det lyser opp når Windows starter deretter id finne en vanlig ps2 tastatur. Jeg hadde det samme problemet når jeg ønsket å installere XP. Jeg er også bruker en billig $ 10 USB-tastatur, slik som kan være grunnen til at det var lagging under telle ned. |
|
| |||
| |||
| Ja, det vil lyse opp noen ganger og noen ganger blir det ikke. Når det gjør det lett opp, vil jeg trykker på en tast og "boot fra disken 'dialog vil fryse. Dette driver meg til vanvidd ... |