![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har scannet nogle billeder og gerne vil overføre dem på min profil på internettet, men de er pdf og behovet for at være gif eller jpeg. Hvordan kan jeg konvertere dem til jpeg? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Prøv rescanning dem, men denne gang gemmer dem som JPEG. Du kan ikke rigtig konvertere dem fra PDF'er. Eller dets mulige men rescanning ville være lettere. Hvilken software har du brug, når scanning dem?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som SG sagde scanne dem, men gemme dem som JPEG.
| |||
| |||
| Jeg scannede billeder bruger min printer .... Jeg husker ikke at se en mulighed at spørge, hvad format jeg vil gemme i, men jeg vil prøve igen og komme tilbage, hvis jeg har brug for yderligere hjælp. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| OK jeg igen scannes og ja der var en mulighed for at vælge whicver format jeg behov wow så cool jeg ikke var klar over det var så let. Thanks guys! |
|
| |||
| |||
| Citat:
PDF er et universelt medium beregnet til deling af dokumenter, så alle ser dem samme. Ikke rigtig til opbevaring af billeder! JPEG er hvad du skal bruge.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
eller printscreen er den bedste. PRINT SCREEN ur image & redigere i maling |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brænding Jpeg til cd i Windows 98 | supun19860618 | Multimedia & Codecs | 1 | 8 juni 2009 17:13 |
| Thread Tools | |
| |