![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har skannet noen bilder, og ønsker å laste dem opp på profilen min på internett, men de er pdf og må GIF-eller JPEG. Hvordan konverterer jeg dem til JPEG? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Prøv rescanning dem, men denne gangen lagre dem som JPEG. Du kan egentlig ikke konvertere dem fra PDF-filer. Eller dets mulig, men rescanning ville bli enklere. Hva software brukte du når du skanner dem?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som SG sa oppdatere dem, men lagre dem som JPEG.
| |||
| |||
| Jeg skannet bildene bruke mitt skriver .... Jeg kan ikke huske å ha sett en mulighet å spørre hvilket format jeg vil lagre i, men jeg vil prøve på nytt og komme tilbake hvis jeg trenger mer hjelp. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| OK i re-skannet og ja det var et alternativ å velge whicver format jeg behøvde wow så kult jeg ikke forstod det var så lett. Thanks guys! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
PDF er et universelt medium designet for deling av dokumenter slik at alle ser dem samme. Ikke egentlig for lagring av bilder! JPEG er hva du trenger.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sitat:
eller printscreen er den beste. Print Screen ur bilde og redigere i maling |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Burning JPEG til CD i Windows 98 | supun19860618 | Multimedia & Kodeker | 1 | 8 juni 2009 17:13 |
| Thread Tools | |
| |