![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har skannat några bilder och vill ladda upp dem på min profil på Internet men de är pdf och måste gif eller jpeg. Hur konverterar jag dem till JPEG? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Prova rescanning dem men den här gången att spara dem som JPEG. Man kan egentligen inte konvertera dem från PDF-filer. Eller möjligt men rescanning skulle vara lättare. Vilken mjukvara har du använder när du skannar dem?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som SG sa scanna dem men spara dem som jpeg.
| |||
| |||
| Jag tittade på bilder med min skrivare .... Jag minns inte ser något alternativ frågar vilket format jag vill spara i, men jag ska försöka igen och komma tillbaka om jag behöver mer hjälp. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Ok jag re-skannas och ja det fanns en möjlighet att välja whicver format jag behövde wow så coolt jag inte insåg att det var så enkelt. Thanks guys! |
|
| |||
| |||
| Citat:
PDF är ett universellt medium utformad för delning av dokument så att alla ser dem samma. Inte egentligen för att lagra bilder! JPEG är vad du behöver.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
eller printscreen är den bästa. Print Screen ur bild och redigera i färg |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Burning Jpeg CD i Windows 98 | supun19860618 | Multimedia & Codecs | 1 | 8 juni 2009 17:13 |
| Thread Tools | |
| |