![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Im kører Windows XP på en Dell Inspiron 1525.
Jeg købte en USB-tilsluttet Midi controller (MD-PS-1) til at kontrollere Motion Dive på denne maskine. Jeg forbinde den registeransvarlige, registerføreren Found New Hardware Wizard starter. Jeg bruger guiden til at installere drivere. Driverne installeres korrekt, og computeren genkender den registeransvarlige og siger, at det er nu installeret og klar til brug. Når jeg kører Motion Dive den siger "Midi Controller ikke opdages, skal du oprette forbindelse controller" og programmet lukkes. Desuden kan jeg installere driverne til den registeransvarlige held, men når jeg afmonterer den registeransvarlige og sæt den tilbage i, Guiden Ny hardware fundet genopliver og ønsker at installere driverne igen, som hvis den ikke genkender enheden, jeg lige har installeret. Jeg tror, det største problem her er, at maskinen er at installere drivere, men noget der ikke holder dem? er det muligt? Jeg har forsøgt at afinstallere driverne og geninstallere dem flere gange med de samme resultater. Jeg har også installeret dette program og udstyret på en anden maskine og det virker fint, så jeg dont tror problemet er med selve produktet. Nogen hjælpe med dette ville være meget værdsat og eventuelt belønnes med cookies. Kærlighed, Justin |