![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Im met Windows XP op een Dell Inspiron 1525.
Ik kocht een USB aangesloten MIDI-controller (MD-PS-1) voor de controle Motion Dive op deze computer. Ik sluit de controller, de wizard Nieuwe hardware gevonden initieert. Ik gebruik de wizard voor het installeren van de drivers. De stuurprogramma's geïnstalleerd en de computer herkent de controller en zegt het is nu geïnstalleerd en gereed voor gebruik. Toen ik lopen Motion Dive het zegt "Midi Controller niet gedetecteerd, moet u voor de verwerking verantwoordelijke" en het programma afgesloten. Bovendien kan ik de installatie van de drivers voor de controller met succes, maar toen ik haal de controller en steek de stekker weer in de wizard Nieuwe hardware gevonden heropening en wil installeren van de drivers opnieuw alsof het niet herkent het apparaat dat ik net geïnstalleerd. Ik denk dat het belangrijkste probleem is hier dat de machine is het installeren van de drivers, maar een of andere manier niet houden? is dat mogelijk? Ik heb geprobeerd de drivers verwijderen en opnieuw installeren van hen meerdere keren met dezelfde resultaten. Ik heb ook dit programma geïnstalleerd en het apparaat op een andere machine en het werkt prima, dus ik denk niet dat het probleem is met het product zelf. Iedere hulp bij deze zou worden zeer gewaardeerd en eventueel beloond met cookies. Liefhebben, Justin |