![]() |
|
| |||
| |||
| Im kjører Windows XP på en Dell Inspiron 1525. Jeg har kjøpt en USB-tilkoblet Midi kontrolleren (MD-PS-1) for å kontrollere Motion Dykk på denne maskinen. Jeg koble kontrolleren, for funnet maskinvare Wizard starter. Jeg bruker veiviseren for å installere driverne. Driverne installeres på riktig måte og datamaskinen gjenkjenner kontrolleren, og sier det er nå installert og klar til bruk. Når jeg kjører Motion Dive det står "Midi Controller ikke registreres, må du koble kontrolleren" og programmet avsluttes. Videre kan jeg installere drivere for kontrolleren korrekt, men når jeg kobler kontrolleren og sett den tilbake i den funnet ny maskinvare veiviseren reopens og ønsker å installere driverne igjen som om den ikke gjenkjenner enheten som jeg nettopp installert. Jeg tror Hovedproblemet her er at maskinen er installert drivere, men en eller annen måte ikke holde dem? Er det mulig? Jeg har prøvd å avinstallere driverne og installere dem flere ganger med samme resultat. Jeg har også installert dette programmet og enheten på en annen maskin og den fungerer helt fint så jeg dont overveie problemet med selve produktet. Noen hjelp med dette ville bli verdsatt og muligens belønnet med informasjonskapsler. Kjærlighet, Justin |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Blokker Internett mens du er tilkoblet til Mine File Server | sandra34 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 19 september 2009 13:58 |
| Rettigheter på Nettverk Aksje til Server ikke Staying når du logger av og på | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 august 2009 06:13 |
| Nye programmer installert? | KanoakaVirus | Windows-operativsystemer | 4 | 6 juli 2008 03:48 |
| Nye hovedkort installert | Lindor | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 15 januar 2008 11:59 |
| Installed New AIM, Messed Opp Everything | laxinboi37 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 1 januar 2008 16:51 |
| Thread Tools | |
| |