![]() |
|
| |||
| |||
| Im kör Windows XP på en Dell Inspiron 1525. Jag köpte en USB-anslutna Midi controller (MD-PS-1) att kontrollera Motion Dive på denna maskin. Jag ansluter styrekonomen, Hittat ny maskinvara startar. Jag använda guiden för att installera drivrutiner. Drivrutinerna installeras utan problem och datorn känner igen den registeransvarige och säger att det är nu installerad och klar för användning. När jag kör Motion Dive det står "Midi Controller inte upptäcks kan du ansluta registeransvarige" och programmet stängs av. Dessutom kan jag installera drivrutiner för den registeransvarige framgångsrikt, men när jag koppla den registeransvarige och stoppa tillbaka den i de hittade ny maskinvara guiden återupptas och vill installera drivrutinerna igen som om den inte känner igen enheten som jag just installerat. Jag tror att det största problemet här är att maskinen är att installera drivrutinerna, men på något sätt inte håller dem? är det möjligt? Jag har försökt att avinstallera drivrutinerna och installera dem flera gånger med samma resultat. Jag har även installerat det här programmet och enheten på en annan maskin och det fungerar alldeles utmärkt så jag dont tror problemet är med själva produkten. All hjälp med detta skulle vara mycket uppskattat och eventuellt belönas med cookies. Kärlek, Justin |