![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har været en ivrig fan af Paint Shop Pro for de fleste af mine grafiske krav, der er ganske vist temmelig begrænset. Men jeg har fået chancen for at få PS til en rimelig pris og tænkte, om det var virkelig det værd? Jeg er ikke en grafik-guru ved enhver stretch, men jeg er begyndt at gøre mere og mere design arbejde, temaer i særdeleshed. Nogen tvingende grunde til at foretage ændringen, eller ville jeg være bedre stillet ved at holde sig til det, jeg kender bedst? |
|
| |||
| |||
| Personligt er jeg ikke se nogen point for at få det. Jeg kører Photoshop 7, og jeg tror ikke, at der er store forskelle mellem de to. Min ven, der har CS sagde, at det var egentlig ikke pengene værd at opgradere den. Og af den måde, hvad CS står for? |
|
| |||
| |||
| CS 2 kan redigere HDR fotos og Thats alle jeg kender forskellen mellem Photoshop CS og CS 2. Photoshop har langt mere fotoredigering værktøjer end nogen anden. For dem, der ønsker en karriere inden for grafisk design eller film det er, hvad du har at være ekspert på. For en masse grafisk designwork gerne logo design og foldere Adobe Illustrator er bedre, men kan ikke redigere billeder med det eller maling. De fleste af de forskelle mellem Photoshop udgaver vil være i fotoredigering funktioner såsom farve redigering HDR komposition helbredende værktøjer og kompatibilitet med nye filtyper og operativsystemer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Photoshop CS4 og CS3 kompatibilitet | amberoni84 | Multimedia & Codecs | 3 | 12th Dec 2008 09:38 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hvordan man bruger photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25th Apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. sep 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |