![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut innokas ihailija Paint Shop Pro, että suurin osa minun graphic vaatimuksia, jotka ovat tosin melko rajalliset. Olen kuitenkin saanut mahdollisuuden saada PS kohtuulliseen hintaan ja mietin, jos se on todella sen arvoista? En ole grafiikka guru millään tavoin, mutta olen alkanut enemmän ja enemmän suunnittelua, teemoja erityisesti. Mitään pakottavaa syytä tehdä muutoksia tai minun on parempi pitää kiinni, mitä minä tunnen parhaiten? |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti en näe mitään kohta saada sitä. Olen käynnissä Photoshop 7, enkä usko, että on mitään suuria eroja näiden kahden välillä. Ystäväni, joka on CS sanoi, että se ei ollut syytä rahaa päivittää. Ja muuten, mitä CS seistä? |
|
| |||
| |||
| CS 2 voi muokata HDR kuvia ja thats en tiedä eroa Photoshop CS ja CS 2. Photoshop on paljon enemmän valokuvien muokkaustyökalut kuin mikään muu. Niille, jotka haluavat uran graafisen suunnittelun tai elokuvia se mitä sinun pitää olla asiantuntija. Saat paljon graphic designwork kuten logon suunnittelu ja esitteitä Adobe Illustrator on parempi, mutta ei voi muokata valokuvia tai maalilla. Suurin osa eroista Photoshop-versiot tulevat kuvan editointi ominaisuudet, kuten väri editointi HDR koontavista parantavan välineitä ja yhteensopivuus uusia tiedostotyyppejä ja käyttöjärjestelmät. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Photoshop CS4 ja CS3 yhteensopivuus | amberoni84 | Multimedia & Codecs | 3 | 12. Joulukuu 2008 09:38 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17. lokakuu 2008 16:52 |
| Kuinka käyttää Photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13. lokakuu 2008 12:57 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25th Apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. Sep 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |