vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Photoshop CS

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 15:01
Jäsen

Default Photoshop CS

Olen ollut innokas ihailija Paint Shop Pro, että suurin osa minun graphic vaatimuksia, jotka ovat tosin melko rajalliset.

Olen kuitenkin saanut mahdollisuuden saada PS kohtuulliseen hintaan ja mietin, jos se on todella sen arvoista? En ole grafiikka guru millään tavoin, mutta olen alkanut enemmän ja enemmän suunnittelua, teemoja erityisesti.

Mitään pakottavaa syytä tehdä muutoksia tai minun on parempi pitää kiinni, mitä minä tunnen parhaiten?
Old 21 lokakuu 2006, 15:17
Jäsen

Default Photoshop CS

Henkilökohtaisesti en näe mitään kohta saada sitä. Olen käynnissä Photoshop 7, enkä usko, että on mitään suuria eroja näiden kahden välillä.
Ystäväni, joka on CS sanoi, että se ei ollut syytä rahaa päivittää.

Ja muuten, mitä CS seistä?
Old 22 lokakuu 2006, 01:58
Jäsen

Default Photoshop CS

CS 2 voi muokata HDR kuvia ja thats en tiedä eroa Photoshop CS ja CS 2. Photoshop on paljon enemmän valokuvien muokkaustyökalut kuin mikään muu. Niille, jotka haluavat uran graafisen suunnittelun tai elokuvia se mitä sinun pitää olla asiantuntija. Saat paljon graphic designwork kuten logon suunnittelu ja esitteitä Adobe Illustrator on parempi, mutta ei voi muokata valokuvia tai maalilla. Suurin osa eroista Photoshop-versiot tulevat kuvan editointi ominaisuudet, kuten väri editointi HDR koontavista parantavan välineitä ja yhteensopivuus uusia tiedostotyyppejä ja käyttöjärjestelmät.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Photoshop CS4 ja CS3 yhteensopivuus amberoni84 Multimedia & Codecs 3 12. Joulukuu 2008 09:38
Photoshop CS4! computeruler Multimedia & Codecs 6 17. lokakuu 2008 16:52
Kuinka käyttää Photoshop! tomthedrummer1992 Multimedia & Codecs 4 13. lokakuu 2008 12:57
Photoshop computeruler Multimedia & Codecs 24 25th Apr 2008 10:44
Photoshop Cew27 General Software Chat 3 16. Sep 2007 13:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.