![]() |
|
| |||
| |||
| Ik was een fervent fan van Paint Shop Pro voor de meerderheid van mijn grafische eisen die weliswaar vrij beperkt. Maar ik heb de kans te krijgen PS tegen een redelijke prijs, en vroeg me af of het was echt de moeite waard? Ik ben niet een grafische goeroe door een stuk, maar ik ben beginnen te doen meer en meer ontwerp, thema's in het bijzonder. Er dwingende redenen om de wijziging of zou ik beter af vasthouden aan wat ik het beste ken? |
|
| |||
| |||
| Persoonlijk zie ik geen enkel punt op het krijgen is. Ik ben actief Photoshop 7, en ik denk niet dat er geen grote verschillen tussen de twee. Mijn vriend die heeft CS zei dat het niet echt het geld waard om te upgraden is. En by the way, wat doet CS voor? |
|
| |||
| |||
| CS 2 kunt bewerken HDR foto's en dat is alles wat ik weet over het verschil tussen Photoshop CS en CS 2. Photoshop is veel meer foto bewerkingshulpmiddelen dan een andere. Voor degenen die willen een carrière in de grafische vormgeving of films het is wat je moet een deskundige aan. Voor veel grafische designwork zoals logo-ontwerp en folders Adobe Illustrator is beter maar niet kunt bewerken foto's met of verf. Het merendeel van de verschillen tussen Photoshop versies zullen worden in het foto bewerken functies zoals kleur bewerken HDR compositing genezing gereedschappen en compatibiliteit met nieuwe bestandstypen en besturingssystemen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Photoshop CS4 en CS3 compatibiliteit | amberoni84 | Multimedia & Codecs | 3 | 12 dec 2008 09:38 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 okt 2008 16:52 |
| Hoe gebruik photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 okt 2008 12:57 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25 apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 16e sep 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |