mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Photoshop CS

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 15:01
Medlem Group

Default Photoshop CS

Jeg har vært en Avid fan av Paint Shop Pro for de fleste av mine grafiske krav som er admittedly ganske begrenset.

Men jeg har sjansen til å få PS til en fornuftig pris, og lurte på om det var virkelig verdt det? Jeg er ikke en grafikk guru av noen strekke, men jeg begynner å gjøre mer og mer utformingsarbeid, temaer spesielt.

Noen overbevisende grunner til å foreta endringen, eller ville jeg bli bedre stikker til hva jeg vet best?
Old 21 oktober 2006, 15:17
Medlem Group

Default Photoshop CS

Personlig ser jeg ikke noe poeng å få den. Jeg kjører Photoshop 7, og jeg tror ikke at det er store forskjeller mellom de to.
Min venn som har CS sa det ikke var verdt pengene å oppgradere den.

Og for øvrig, hva sier CS for?
Old 22 oktober 2006, 01:58
Medlem Group

Default Photoshop CS

CS 2 kan redigere HDR bilder og dvs alt jeg vet om forskjellen mellom Photoshop CS og CS 2. Photoshop har langt mer bilderedigering verktøy enn noen annen. For de som ønsker en karriere innen grafisk design eller filmer det er hva du har å bli en ekspert på. For mye grafikk designwork som logo design og flygeblader Adobe Illustrator er bedre, men kan ikke redigere bilder med den, eller maling. De fleste av forskjellene mellom Photoshop versjoner vil være i bilderedigering funksjoner som farge redigering HDR effektmontasjer healing verktøy og kompatibilitet med nye filtyper og operativsystemer.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Photoshop CS4 og CS3 kompatibilitet amberoni84 Multimedia & Kodeker 3 12 desember 2008 09:38
Photoshop cs4! computeruler Multimedia & Kodeker 6 17 oktober 2008 16:52
Hvordan bruke photoshop! tomthedrummer1992 Multimedia & Kodeker 4 13 oktober 2008 12:57
Photoshop computeruler Multimedia & Kodeker 24 25 april 2008 10:44
Photoshop Cew27 General Software Chat 3 16nde sep 2007 13:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.