vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Kuva kansio kestää kauan auki

Reply

Thread Tools
Old 5 marraskuu 2008, 12:01
Jäsen

Default Kuva kansio kestää kauan auki

Oma kuva kansio kestää jopa 1 minuutin edes avata, kun sen on oman paikallisen koneen. Kun i luonut pikakuvakkeen minun palvelimeen, kun avaat sen minun palvelimella koneeni sen kestää sekuntia. Minulla on 2.67GHZ prosessori, ja 1.5GB RAM-muistia. Oma tietokone on yritystietojärjestelmä. Toinen kummallinen asia on ....... se ei käytetty aikaa. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos!
Old 5 marraskuu 2008, 14:09
Rahoittajien ryhmän

Kuinka monta kuvaa ovat kansio? Ja olet yrittänyt lähettää kuvia uuteen kansioon 10-25-kaikki kerrallaan ja tarkistaa, onko uuden kansion hidastaa liian?
Old 5 marraskuu 2008, 14:23
Jäsen

Ok Annan että yrität
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kun yritän avata jokin kansio, virheilmoitus tulee Up porkb Windows-käyttöjärjestelmät 0 7 lokakuu 2009 21:48
Ajetaan alas kestää tooo paljon aikaa fantastvik General Software Chat 5 11. Sep 2008 15:07
XP kestää kauan Shut Down jam90 Windows-käyttöjärjestelmät 30 15. toukokuuta 2008 12:01
Miksi tietokone vie jonkin aikaa aloittaa? pchopra65 General Software Chat 4 1. elo 2007 11:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.