![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma kuva kansio kestää jopa 1 minuutin edes avata, kun sen on oman paikallisen koneen. Kun i luonut pikakuvakkeen minun palvelimeen, kun avaat sen minun palvelimella koneeni sen kestää sekuntia. Minulla on 2.67GHZ prosessori, ja 1.5GB RAM-muistia. Oma tietokone on yritystietojärjestelmä. Toinen kummallinen asia on ....... se ei käytetty aikaa. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Kuinka monta kuvaa ovat kansio? Ja olet yrittänyt lähettää kuvia uuteen kansioon 10-25-kaikki kerrallaan ja tarkistaa, onko uuden kansion hidastaa liian? |
|
| |||
| |||
| Ok Annan että yrität |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kun yritän avata jokin kansio, virheilmoitus tulee Up | porkb | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 7 lokakuu 2009 21:48 |
| Ajetaan alas kestää tooo paljon aikaa | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11. Sep 2008 15:07 |
| XP kestää kauan Shut Down | jam90 | Windows-käyttöjärjestelmät | 30 | 15. toukokuuta 2008 12:01 |
| Miksi tietokone vie jonkin aikaa aloittaa? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1. elo 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |