![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn foto map duurt maximaal 1 minuut te openen zelfs wanneer zijn op mijn lokale machine. Als ik een snelkoppeling op mijn server, als ik het openen van mijn server op mijn computer zijn binnen enkele seconden. Ik heb een 2.67GHZ processor en 1,5 GB RAM. Mijn computer is een business computer. Een ander vreemd ding is ....... hij niet gebruikt wordt om zo lang. Alle hulp zou worden gewaardeerd. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Hoeveel foto's worden in de map? En heeft u geprobeerd het versturen van de foto's naar een nieuwe map 10-25-all op een tijdstip en de controle om te zien of de nieuwe map vertraagt ook? |
|
| |||
| |||
| Ok ik zal dat een proberen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wanneer het proberen om een map, een foutbericht Open Comes Up | porkb | Windows besturingssystemen | 0 | 7 oktober 2009 21:48 |
| Afsluit neemt tooo veel tijd | fantastvik | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 11 sep 2008 15:07 |
| XP duurt lang Afsluiten | jam90 | Windows besturingssystemen | 30 | 15 mei 2008 12:01 |
| Waarom mijn computer duurt enige tijd om te beginnen? | pchopra65 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 1 augustus 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |