mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Bildemappe tar lang tid å åpne

Reply

Thread Tools
Old 5te Nov 2008, 12:01
Medlem Group

Default Bildemappe tar lang tid å åpne

Mitt bilde mappe tar opptil 1 minutt til og med åpne når det på min lokale maskin. Når jeg opprettet en snarvei på serveren min, når jeg åpner den fra serveren min på maskinen sin tar sekunder. Jeg har et 2.67GHZ prosessor, og 1.5GB RAM. Min datamaskin er en virksomhet datamaskinen. En annen merkelig ting er ....... den ikke brukes til å ta så lang. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk!
Old 5te Nov 2008, 14:09
Donor Group

Hvor mange bilder i mappen? Og har du prøvd å sende bilder til en ny mappe 10-25-alt på en gang og sjekke for å se om den nye mappen bremser ned også?
Old 5te Nov 2008, 14:23
Medlem Group

Ok jeg skal gi den en sjanse
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Når jeg prøver å åpne en mappe, en feilmelding kommer opp porkb Windows-operativsystemer 0 7 oktober 2009 21:48
Lukker tar tooo mye tid fantastvik General Software Chat 5 11. sep 2008 15:07
XP tar lang tid å avslutte jam90 Windows-operativsystemer 30 15 mai 2008 12:01
Hvorfor min datamaskin tar litt tid å starte? pchopra65 General Software Chat 4 1 august 2007 11:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.