mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Bild mappen tar lång tid att öppna

Reply

Thread Tools
Old 5 November 2008, 12:01
Ledamot Gruppen

Default Bild mappen tar lång tid att öppna

Min bild mapp tar upp till 1 minut att ens öppna när de på min lokala dator. När jag skapat en genväg på min server när jag öppnar den från min server på min maskin dess tar sekunder. Jag har en 2.67GHz processor och 1.5GB RAM. Min dator är ett företag dator. En annan udda sak är ....... den inte användas för att ta så länge. All hjälp skulle uppskattas. Tack!
Old 5 November 2008, 14:09
Givargruppen

Hur många bilder finns i mappen? Och har du försökt att skicka bilder till en ny mapp 10-25-alla på en gång och kontroll för att se om den nya mappen bromsar också?
Old 5 November 2008, 14:23
Ledamot Gruppen

Ok jag ger det ett försök
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
När jag försöker öppna någon mapp, ett felmeddelande Comes Up porkb Windows-operativsystem 0 7 oktober 2009 21:48
Stänga ner tar tooo mycket temne fantastvik General Software Chat 5 11 sep 2008 15:07
XP tar lång tid att stänga jam90 Windows-operativsystem 30 15 maj 2008 12:01
Varför datorn tar tid att börja? pchopra65 General Software Chat 4 1 august 2007 11:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.