mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Please help Going lidt Mad

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 14:57
Ny Medlem Gruppen

Default Please help Going lidt Mad

Hej alle.

Lige siden jeg har installeret Windows Live Messenger, min bærbar har haft mange problemer,
Når jeg kan komme på internettet, min lyd ikke virker, det siger jeg ikke har nogen lydenhed. Dernæst, efter en genstart, min sunde arbejder fint men jeg kan ikke komme på internettet.

Jeg har prøvet alt, hvad jeg ved, jeg har fjernet de chauffører, geninstalleret dem, kontrolleret firewall indstillinger, afinstalleret Windows Live, gjort et system gendanner du navn den ive gjort det, jeg bare ikke kan få både lyd og internet.

Meget tæt på at smide laptop på gulvet. Kan nogen give et råd?

Thanks in advance.

Andrew
Old 8. juni 2009, 15:53
Donor-Gruppen

, hvilket operativsystem du bruger? ... xp?
Har du set i Enhedshåndtering for problemer?
er det muligt at genskabe installere Windows, hvis det kommer til det?
Jeg formoder, du måske hentet Messenger fra en dodgy website defineret nogle type virus er blevet føjet til Windows Live (dette skete for mig)

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 12 juni 2009, 00:46
Ny Medlem Gruppen

Hej Pete21 og tak for svaret.

Den bærbare computer er nu helt død. I cant re installere Windows på den, jeg har brugt inddrivelse programmer, jeg har forsøgt at inddrive med Power Suite, Knoppix osv. Intet.

Tak for at forsøge at hjælpe, men jeg tror, den har brug for en tur til computeren shop (eller dump)

Kind regards

Andrew
Old 12 juni 2009, 12:02
Medlem Gruppen

Når du siger den bærbare computer er helt død, hvad mener du? er det ikke længere få magten? Er det ikke opstart?
Old 12 juni 2009, 12:31
Ny Medlem Gruppen

Hi Jarvis

Når jeg tænder den nu, den siger noget operativsystem installeret.

Jeg har forsøgt at re installere Windows XP, men efter læsning af den op, den beder mig om at reparere, installere osv. Når jeg trykker på en af de muligheder, det fortæller mig, at computeren ikke har en anerkendt harddisk.

Det vil bare ikke gøre noget!

Det er en Fujitsu seimans Amilo Pi 1505 af den måde.

Nogen råd?

Tak
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.