![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Siitä lähtien kun olen asentanut Windows Live Messenger, minun laptop on ollut monia ongelmia, Milloin voin saada kiinni Internetissä, minun ääni ei toimi, se sanoo, minulla ei ole äänilaitteella. Sitten, kun käynnistät minun SoundWorks hieno, mutta en voi saada myös Internetissä. Olen yrittänyt kaikkea Tiedän, olen poistanut ajurit, uudelleenasennettavien ne tarkastanut palomuurin asetuksia, uninstalled Windows Live tehnyt järjestelmän palauttaminen, sinun nimellä se ive tehnyt sitä, en vain voi olla sekä ääni-ja internet. Hyvin lähellä heittää kannettavaa tietokonetta puheenvuoro. Voiko kukaan antaa neuvoja? Thanks in advance. Andrew |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mikä käyttöjärjestelmä Käytätkö? ... xp? Oletteko tutustuneet laitteen johtaja ongelmia? on mahdollista uudelleen asentaa windows tarvittaessa siihen? Epäilen, saatat ladattuja messenger on konstikas verkkosivuilla tarkoitettu joitakin virustyypistä on lisätty Windows Live (tämä tapahtui minulle)
|
| |||
| |||
| Hei Pete21 ja kiitos vastauksesta. Tietokone on nyt täysin kuollut. I cant uudelleen asentaa ikkunoita se, olen käyttänyt hyödyntämistä ohjelmia, olen yrittänyt periä kanssa Power suite, Knoppix jne. Ei mitään. Kiitos yrittää auttaa, mutta mielestäni se tarvitsee matkan tietokone shop (tai DUNS) Ystävällisin terveisin Andrew |
|
| |||
| |||
| Kun sanotte kannettava täysin kuollut, mitä tarkoitat? se ei enää saa valtaa? Eikö käynnistystä? |
|
| |||
| |||
| Hi Jarvis Kun käynnistä se nyt, se sanoo "ei" käyttöjärjestelmä on asennettu. Olen yrittänyt uudelleen asentaa Windows XP, mutta lastauksen jälkeen sitä, se kysyy minulta korjata asentamalla jne. Kun paina mikään vaihtoehdoista se kertoo minulle, että tietokoneessa ei ole tunnustettu Kovalevyaseman. Se vain ei tehdä mitään! Se on Fujitsu seimans Amilo Pi 1505 muuten. Mitään neuvoja? Kiitos |