mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

PLEASE HELP Going een beetje Mad

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 14:57
Nieuw Lid Fractie

Hallo allemaal.

Sinds ik de installatie van Windows Live Messenger, mijn laptop heeft veel problemen,
Wanneer kan ik op het internet, mijn geluid werkt niet, hij zegt dat ik geen audio-apparaat. Dan, na een reboot, mijn geluid werkt prima, maar ik kan niet op het internet.

Ik heb geprobeerd alles wat ik weet, heb ik de drivers verwijderd, opnieuw geïnstalleerd hen gecontroleerd firewall-instellingen, verwijderd van Windows Live, gedaan een systeem te herstellen, noem maar op ive gedaan, ik kan het gewoon niet hebben zowel geluid en internet.

Zeer dicht bij het gooien van de laptop op de vloer. Kan iemand een advies geven?

Thanks in advance.

Andrew
Old 8 jun 2009, 15:53
Donor Groep

welk besturingssysteem u gebruikt? ... xp?
heb je gekeken in Apparaatbeheer voor problemen?
is het mogelijk om de installatie van Windows als het gaat om dat?
Ik vermoed dat je misschien van gedownloade boodschapper uit een dodgy website zin bepaalde type van het virus is toegevoegd aan Windows Live (dit is er gebeurd met mij)

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 12 jun 2009, 00:46
Nieuw Lid Fractie

Hallo Pete21 en bedankt voor het antwoord.

De laptop is nu helemaal overleden. I cant opnieuw installeren van Windows op, ik heb gebruikt nuttige programma's, ik heb geprobeerd te herstellen met Power suite, Knoppix enz. Niets.

Bedankt voor het proberen te helpen, maar ik denk dat het behoefte heeft aan een reis naar de computer winkel (of de DUMP)

Vriendelijke groeten

Andrew
Old 12 juni 2009, 12:02
Lid Fractie

Als je zegt de laptop volledig overleden, wat doe je? is het niet langer om de macht? is het niet opstarten?
Old 12 jun 2009, 12:31
Nieuw Lid Fractie

Hi Jarvis

Toen ik zet hem op, hij zegt dat er geen besturingssysteem is geïnstalleerd.

Ik heb geprobeerd om opnieuw installeren van Windows XP, maar na het laden het op, ze vraagt me te repareren, installeren, enz. Als ik druk op een van de opties die zij zegt me dat de computer niet over een erkende Harde schijf.

Het net zal niets doen!

Het is een fujitsu seimans AMILO Pi 1505 door de manier.

Een advies?

Bedankt
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.