![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle. Helt siden jeg installerte Windows Live Messenger, min laptop har hatt mange problemer, Når jeg kan komme på internett, min lyden ikke virker, står det at jeg har ingen lydenhet. Deretter, etter en omstart, min lyden fungerer fint, men jeg kan ikke komme på internett. Jeg har prøvd alt jeg vet, jeg har fjernet drivere, reinstallert dem, kontrolleres brannmurinnstillingene, avinstallert Windows Live, gjort et systemgjenopprettingspunkt du navnet det Ive gjort det, jeg kan ikke ha både lyd og internett. Veldig nær kaster den bærbare datamaskinen på gulvet. Kan noen gi noen råd? Takk på forhånd. Andrew |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket operativsystem du bruker? ... xp? Har du sett i Enhetsbehandling for problemer? er det mulig å installere Windows hvis det kommer til det? Jeg mistenker at du kanskje av nedlastede messenger fra en dodgy nettstedet betyr noen typer virus har blitt lagt til i Windows Live (dette skjedde med meg)
|
| |||
| |||
| Hei Pete21 og takk for svaret. Datamaskinen er nå helt døde. I cant re installere windows på den, jeg har brukt utvinning programmer, har jeg forsøkt å gjenopprette med Power suite, Knoppix etc. Ingenting. Takk for prøver å hjelpe, men jeg tror det er behov for en tur til datamaskinen butikk (eller Dumpfil) Vennlig hilsen Andrew |
|
| |||
| |||
| Når du sier at den bærbare datamaskinen helt døde, hva mener du? er det ikke lenger få makt? er det ikke oppstart? |
|
| |||
| |||
| Hi Jarvis Når jeg slår den på nå, det sier ikke noe operativsystem installert. Jeg har prøvd å installere Windows XP, men etter laste den opp, den ber meg om å reparere, installere osv. Når jeg trykker på en av alternativene for det forteller meg at maskinen ikke har en anerkjent harddisken. Det bare ikke gjøre noe! Det er en Fujitsu seimans Amilo Pi 1505 av veien. Noen råd? Takk |