![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I tyhmästi yritti korjata Mom's Dell itse ja se on jopa pahempi. Meillä oli ongelmia sen kanssa aiemminkin, ja hän ei pidä mitään kuvaa, joten viimeisen kerran juuri asentanut Windows ... juuri aloittanut yli. No, olen yrittänyt tehdä, että tällä kertaa ja nyt tietokone kertoo minulle, että ei ole olemassa verkkoajurit liitteenä meitä saamaan verkossa. Olemme Comcast suuri nopeus, jos se auttaa. Minulla on kaikki järjestelmän levyt (mielestäni), ja ne voivat seurata suuntiin hyvin, jos joku voi tarjota joitakin ehdotuksia. Kiitos paljon! * Nicole ~ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| levyn mukana tulleesta se dell asia kaikki kuljettajat ovat olemassa mitään verkkoajurit siellä? käytä langattoman
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä malli Dell on? .... Oletko kokeillut CTRL + F11 käynnistyksen ylös, käyttää palautuskonsolin Partition
| |||
| |||
| että koskaan toiminut minulle thats miksi i didnt sugest se |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Far Cry 2, huono suorituskyky. | carpious | PC & Console Gaming | 4 | 17th Jan 2009 09:43 |
| Poor sound quality ulos uuden surround-ääni | Tplayer2007 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 13th Jan 2009 15:43 |
| Huono Videon toisto | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2. marraskuu 2008 07:19 |
| Ensimmäinen yritys OCing! | Mooseknuckle | CPUs, Emolevyt & RAM | 45 | 22. Sep 2008 06:41 |
| Ensinnäkin rakentaa yritys (laaja jakautuminen sisällä) | skinnyman9000 | Rautatavaran Chat | 20 | 10th Aug 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |