![]() |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde mijn dwaas Mom's Dell vast te stellen door mijzelf en maakte het nog erger. We hebben problemen gehad met haar voor en ze doet geen bestanden houden, dus laatste keer dat ik alleen Windows opnieuw geïnstalleerd ... net begonnen over. Nou, heb ik geprobeerd te doen dat deze keer en nu de computer is me te vertellen dat er geen netwerk drivers verbonden voor ons om online te krijgen. We hebben Comcast hoge snelheid, als dat helpt. Ik heb alle schijven van het systeem (denk ik) en kan aanwijzingen volgen goed, als iemand enkele suggesties kunnen bieden. Thanks so much! * Nicole ~ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de schijf die bij het de dell ding met alle stuurprogramma's zijn er geen netwerk drivers daar? bent u het gebruik van draadloze
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk model van Dell is het? .... Heeft u geprobeerd CTRL + F11 bij opstarten, toegang tot de herstelpartitie
| |||
| |||
| die nooit gewerkt voor mij thats why i didnt sugest het |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Far Cry 2, slechte prestaties. | carpious | PC & Gaming Console | 4 | 17 Jan 2009 09:43 |
| Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem | Tplayer2007 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 13 Jan 2009 15:43 |
| Slechte Video afspelen | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2nd Nov 2008 07:19 |
| Mijn eerste poging tot OCing! | Mooseknuckle | CPUs, Moederborden & RAM | 45 | 22e sep 2008 06:41 |
| Ten eerste bouwen poging (volledige uitsplitsing binnenkant) | skinnyman9000 | Algemeen Hardware Chat | 20 | 10 aug 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |