![]() |
|
| |||
| |||
| Jag FÅVITSKO försökte fixa min mammas Dell av mig och gjorde det ännu värre. Vi har haft problem med det tidigare, och hon inte hålla några filer på den, så sista gången jag precis ominstallerat Windows ... precis börjat över. Tja, jag försökte att göra det den här gången och nu är datorn säger att det inte finns några nätverk förare bifogas för oss att få på nätet. Vi har Comcast hög hastighet, om det hjälper. Jag har alla i systemet diskar (tror jag) och kan följa anvisningarna bra, om någon kan ge några förslag. Tack så mycket! * Nicole ~ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| skivan som följde med det dell sak med alla drivrutiner är det något nätverk förare där? använder du trådlös
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken modell av Dell är det? .... Har du provat CTRL + F11 till att starta upp, för att komma till Recovery partition
| |||
| |||
| som aldrig fungerat för mig thats varför jag gjorde sugest det |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Far Cry 2, dålig prestanda. | carpious | PC & Console Gaming | 4 | 17 januari 2009 09:43 |
| Dålig ljudkvalitet av nya surroundljud system | Tplayer2007 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 13 januari 2009 15:43 |
| Dålig Videouppspelning | RB211 | Multimedia & Codecs | 4 | 2 november 2008 07:19 |
| Mitt första försök till OCing! | Mooseknuckle | Processorer, moderkort & RAM | 45 | 22 sep 2008 06:41 |
| Först bygga försök (omfattande fördelning inuti) | skinnyman9000 | General Hardware Chat | 20 | 10 august 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |