![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg tænder min computer på og forsøge at acces BIOS-indstillinger, på skærmen blinker, som om det er i den forkerte beslutning til skærmen. Min computer vil boot i vinduer med succes. Im benytter en BFG 8800GT OC2 og en toshibe 32 "HDTV, om det gør nogen forskel. Enhver Woud hjælpe være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet De tilslutter det op til en normal PC-skærm?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er din computer bygget selv, eller er det en Dell eller lignende idé?
| |||
| |||
| Det er en Packard Bell med et nyt grafikkort og PSU. Jeg har ikke en standard TFT for at afprøve systemet desværre. tak både for at hjælpe mig igen. |
|
| |||
| |||
| Hmm, er godt til at starte med vil jeg ikke sige det seneste computerproducenter fra forhindrer dig i at få adgang til BIOS, men som philthomas sagde, du bruger den korrekte nøgle til at forsøge at komme ind i bios? hvad nøgle bruger du? På de fleste (alle, at jeg har mødt) bundkort det er den del nøglen til at gå ind i BIOS. |
|
| |||
| |||
| Wen starter computeren, får jeg en Packard Bell splash raster og på den står til at få adgang til bios skal du trykke på F2, så det er hvad jeg gør. Jeg har lige prøvet DEL-tasten, og starter computeren i Windows. |
|
| |||
| |||
| Hmm, det er mærkeligt, så, når du trykker på F2, det forsøger at komme ind i bios, men flimrer ligesom det er den forkerte res, så hvad gør det? gør det genstarte computeren, eller har du genstarter den? |
|
| |||
| |||
| det forbliver sådan, indtil jeg slukke den. Jeg har forladt computeren flimren for omkring 10 miutes og det er stadig flimren. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Uh-oh. Problemet med sort skærm efter bios | Emrys88 | General Hardware Chat | 3 | 6. jun 2008 21:54 |
| BIOS problem | kknight0506 | CPU, bundkort og RAM | 15 | 13th Dec 2007 02:21 |
| BIOS-opsætning Problem. | ComputerGuy | CPU, bundkort og RAM | 59 | 18 oktober 2007 11:28 |
| Bios problem | vic66 | Drives & flytbare medier | 9 | 30 juli 2007 15:48 |
| Weird Laptop BIOS PROBLEM! | manoual | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 20. maj 2007 08:05 |
| Thread Tools | |
| |