![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun puhun Oma tietokone ja yritä acces BIOS-asetuksia, näytöllä vilkkuu, kuin jos se on väärässä päätöslauselmassa seurata. Oma tietokone käynnistetään Windows onnistuneesti. Im käyttäen BFG 8800GT OC2 ja toshibe 32 "HDTV, jos mitään merkitystä. Any help Woud olla hyvin arvostaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut koukkaaminen se jopa normaalia PC-näyttönä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on tietokone itse rakennettu, vai onko se Dellin tai vastaava idea?
| |||
| |||
| Se on Packard Bell uuden näytönohjaimen ja PSU. Minulla ei ole standardin TFT testata järjestelmän valitettavasti. Kiitos sekä auttaa minua jälleen. |
|
| |||
| |||
| Hmm, hyvin käynnistimet En sanoisi sitä aikaisemmin tietokone valmistajia estää sinua käyttämästä Bios, mutta philthomas sanoi, käytät oikeaa näppäintä yrittää päästä bios? Mikä avain käytät? Useimpien (kaikki, että olen törmännyt) emolevyillä on del-näppäintä bios. |
|
| |||
| |||
| Wen tietokone käynnistyy, saan Packard Bell aloitusruutu ja sitä se sanoo pääsy bios painamalla F2, joten se on mitä olen tekemässä. Olen vain yrittänyt DEL-näppäintä, ja tietokone käynnistyy Windowsiin. |
|
| |||
| |||
| Hmm, että on outoa, niin kun painat F2, se yrittää päästä bios, mutta välkkyy kuin se on väärin res, niin mitä se tekee? se käynnistää tietokoneen uudelleen, vai käynnistät tietokoneen uudelleen? |
|
| |||
| |||
| se pysyy kuin että kunnes olen poistat sen käytöstä. Olen jättänyt tietokoneen vilkkuminen noin 10 miutes ja se on edelleen vilkkuminen. |