![]() |
|
| |||
| |||
| Toen ik mijn computer aan en poging tot toegang van de BIOS-instellingen, het scherm knippert, alsof het in de verkeerde resolutie van de monitor. Mijn computer zal opstarten in Windows met succes. Im met behulp van een BFG 8800GT OC2 en een toshibe 32 "HDTV, als dat maakt geen verschil. Alle hulp Woud worden zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd het aansluiten op een normale pc-monitor?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is uw computer zelf gebouwd, of is het een dell of een soortgelijk idee?
| |||
| |||
| Het is een Packard Bell met een nieuwe grafische kaart en PSU. Ik heb geen standaard TFT om het systeem te testen helaas. dank u, zowel voor het helpen me eens. |
|
| |||
| |||
| Hmm, goed voor starters zou ik niet op het verleden computer fabrikanten uit dat u toegang krijgt tot het BIOS, maar als philthomas zei, gebruikt u de juiste sleutel om te proberen om in het bios? wat toets gebruikt u? Op de meeste (alle die ik heb komen) moederborden is de del toets om in het BIOS. |
|
| |||
| |||
| Wen de computer opstart, krijg ik een Packard Bell splash screen en het staat om toegang te krijgen tot de bios pers F2, dus dat is wat ik doe. Ik heb zojuist geprobeerd de DEL-toets, en de computer opstart in windows. |
|
| |||
| |||
| Hmm, dat is vreemd, ja, wanneer u op F2, probeert om in het bios, maar flikkert als het de verkeerde res, wat doet het? doet het opnieuw opstarten van de computer, of heeft u deze opnieuw opstart? |
|
| |||
| |||
| het blijft zo totdat ik het uit te zetten. Ik heb de computer flikkeren voor ongeveer 10 miutes en het is nog steeds flikkeren. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Uh-oh. Probleem met zwart scherm na BIOS | Emrys88 | Algemeen Hardware Chat | 3 | Van de 6 juni 2008 21:54 |
| BIOS-probleem | kknight0506 | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | 13 dec 2007 02:21 |
| BIOS Setup Probleem. | ComputerGuy | CPUs, Moederborden & RAM | 59 | 18 okt 2007 11:28 |
| Bios probleem | vic66 | Drives & Removable Media | 9 | 30 jul 2007 15:48 |
| Weird Laptop BIOS PROBLEEM! | manoual | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 20 mei 2007 08:05 |
| Thread Tools | |
| |