![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg slår maskinen på, og forsøke å acces BIOS-innstillinger, skjermen blinker, som om det er i feil oppløsning på skjermen. Min vil maskinen starte i windows vellykket. Im bruker en BFG 8800GT OC2 og toshibe 32 "HDTV, om det gjør noen forskjell. Hjelp woud være mye verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd å feste det opp til en vanlig PC-skjerm?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er maskinen selv bygget, eller er det en Dell eller lignende idé?
| |||
| |||
| Det er en Packard Bell med et nytt skjermkort og PSU. Jeg har ikke en standard TFT å teste systemet dessverre. takker begge for å hjelpe meg en gang til. |
|
| |||
| |||
| Hmm, vel For jeg vil ikke sette den siste datamaskinleverandører fra hindrer deg fra å få tilgang til BIOS, men som philthomas sagt, bruker du den riktige tasten for å forsøke å gå inn i BIOS? hva tasten bruker du? På de fleste (alle at jeg har kommet over) hovedkort er det del-tasten for å gå inn i BIOS. |
|
| |||
| |||
| Wen datamaskinen støvler, får jeg en Packard Bell splash skjermen og på den står det at for å få tilgang til bios trykke F2, så det er det jeg gjør. Jeg har bare prøvd DEL-tasten, og datamaskinen starter i windows. |
|
| |||
| |||
| Hmm, det er rart, så, når du trykker F2, det prøver å gå inn i BIOS, men flimrer som det er feil res, og hva gjør den? betyr det starte datamaskinen på nytt, eller har du starter den på nytt? |
|
| |||
| |||
| det forblir sånn før jeg slå den av. Jeg har forlatt datamaskinen flimring for ca 10 miutes og det er fortsatt flimring. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Uh-oh. Problemet med svart skjerm etter bios | Emrys88 | General Hardware Chat | 3 | 6 juni 2008 21:54 |
| BIOS-problem | kknight0506 | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 13 desember 2007 02:21 |
| BIOS Setup problem. | ComputerGuy | CPUer, Hovedkort & RAM | 59 | 18 oktober 2007 11:28 |
| BIOS-problem | vic66 | Drivere og flyttbare medier | 9 | 30 juli 2007 15:48 |
| Rare Laptop BIOS-problem! | manoual | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 20 mai 2007 08:05 |
| Thread Tools | |
| |