mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Problemet med et McAfee fejl på Start Up

Reply

Thread Tools
Old 20. august 2008, 00:35
Ny Medlem Gruppen

Default Problemet med et McAfee fejl på Start Up

Jeg håber nogen kan hjælpe med dette spørgsmål er det at køre mig nødder. En familiemedlemmer Laptop (Toshiba Satellite - Kører Vista)
har et problem ved start med, hvad der ligner en dårlig Uninstall.

Hvornår begyndte & nå skrivebordet, når skovhugst om de får en Error pop up siger Mcfee Security Center (standard rød cirkel med hvidt X) & ordlyden - Application Resources kunne ikke indlæses korrekt. Please Rienstall McAfee Security Center.

Den McFee Logo vises på proceslinjen, når denne besked er åben også.

At sige det forårsager en gene ville være en underdrivelse. Jeg har brugt flere programmer Tring at finde en "Start Up tråd, men kan ikke finde link til McAfee, medmindre det er skjult.

Der er rester af programmet i C / program files / McAfee. Jeg har forsøgt at slette disse, men ikke kan.

Der er også et link (Symbol) i velkommen center vindue på opstart tilbyder 30 dages gratis McAfee beskyttelse, ville dette kunne medføre et problem. Efter at lukke fejlen dukker op, computeren ikke altid belastning Velkommen centret enten (som familiemedlemmet er irriteret over).

De sagde, der var et problem, når de forsøgte at afinstalleret det (det frøs midtvejs ved lyden af det, hvilket skyldes et problem, når det gør, kan have været en effekt dip).

Hvis der er alligevel kan jeg stoppe denne pop op ved opstarten Jeg ville være mest gratefull.
Old 20. august 2008, 01:19
Redaktør Gruppen

Default Problemet med et McAfee fejl på Start Up

Prøv dette.

McAfee Consumer Products Removal-værktøj (MCPR.exe)
  1. Hent værktøjet fra: http://download.mcafee.com/products/...tches/MCPR.exe
  2. Klik på Gemme og gemme filen i en mappe på din computer.
  3. Naviger til den mappe, hvor filen blev gemt.
  4. Sørg for, at alle McAfee vinduer er lukket.
  5. Dobbeltklik på MCPR.exe til at køre værktøjet.
    Bemærk: Windows Vista-brugere skal du højreklikke på MCPR.exe og vælge Kør som administrator.
  6. Genstart computeren efter at have modtaget besked Cleanup Vellykket.

Din McAfee produkt ikke vil være fuldt fjernet, indtil systemet er genstartet.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.