Toivon, että joku voi auttaa tässä asiassa se on ajo minulle pähkinöitä. A perheenjäsenten Laptop (Toshiba Satellite - Running Vista)
on ongelma käynnistyksen kanssa, mitä näyttää huonoa Uninstall.
Kun alkoi & päästä työpöydän jälkeen kirjautumisen he saavat Virhe pop up sanomalla Mcfee Security Center (Standard RED CIRCLE White X) & sanamuotoa - Application Resurssit ei voitu ladata onnistuneesti. Ole hyvä Rienstall McAfee Security Center.
The McFee Logo näkyy tehtäväpalkissa, kun tämä viesti on avoinna myös.
Sanoa se aiheuttaa kiihtymystä olisi understatement. Olen käyttänyt useita ohjelmia Tring löytää käynnistysjärjestelmän lankana, mutta voi löytää mitään yhteyttä McAfee ellei se on piilotettu.
On jäänteiden ohjelma C / Program Files / McAfee. Olen yrittänyt poistaa nämä, mutta ei voi.
On myös linkki (symboli) ja tervetuloa keskus ikkuna aloittaa tarjoamalla 30päivä vapaa McAfee suojaa, tämä voitaisiin aiheuttaa ongelman. Kun katkaiseminen virhe avautuvasta tietokone ei aina kuorman Tervetuloa keskuksen joko (jossa perheenjäsen on harmissaan siitä).
He sanoivat siellä oli ongelmia, kun he yrittivät uninstalled se (se jäädytti puolivälissä, jonka äänen se, mikä aiheutti ongelmia, kun teemme sen, saattoikin olla valta dip).
Jos on joka tapauksessa voin lopettaa tämän pop up alussa jopa I olisi eniten gratefull.