mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Probleem met een van McAfee Fout Op Start Up

Reply

Thread Tools
Old 20 augustus 2008, 00:35
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem met een van McAfee Fout Op Start Up

Ik hoop dat iemand kan helpen met dit probleem is het rijden me noten. Een familieleden laptop (Toshiba Satellite - Running Vista)
heeft een probleem bij het opstarten met wat lijkt op een slechte Verwijderen.

Toen begon & bereiken bureaublad na het inloggen op ze een Error pop-up zeggen Mcfee Security Center (De Standaard rode cirkel met een witte X) en de formulering - Toepassing Resources kon niet worden geladen succes. Gelieve Rienstall McAfee Security Center.

De McFee-logo wordt weergegeven op de taakbalk wanneer dit bericht is ook open.

Om te zeggen dat het veroorzaken van een ergernis zou een understatement. Ik heb verschillende programma's Tring om een Start Up draad, maar vindt geen koppeling naar McAfee, tenzij het is verborgen.

Er zijn overblijfselen van het programma in C / Program Files / McAfee. Ik heb geprobeerd deze te verwijderen, maar kan niet.

Er is ook een link (symbool) in de Welcome Center venster op het opstarten van het aanbieden van 30 dagen vrij McAfee bescherming, zou dit moeten leiden tot een probleem. Na het afsluiten van de fout pop-up, de computer niet altijd belasting De Welcome Centre ofwel (waarvan het gezinslid is geïrriteerd over).

Ze zeiden dat er een probleem was toen ze probeerde te verwijderen zij (hij bevroor halverwege door het geluid ervan, iets wat veroorzaakt een probleem wanneer doet, zijn een macht DIP).

Als er toch kan ik stoppen met deze pop-up te starten zou ik het meest dankbaar.
Old 20 augustus 2008, 01:19
Moderator Groep

Default Probleem met een van McAfee Fout Op Start Up

Probeer deze.

McAfee Consumer Products Removal tool (MCPR.exe)
  1. Download het hulpprogramma voor het verwijderen van: http://download.mcafee.com/products/...tches/MCPR.exe
  2. Klik op Redden en sla het bestand naar een map op uw computer.
  3. Navigeer naar de map waar het bestand werd opgeslagen.
  4. Zorg ervoor dat alle McAfee vensters zijn gesloten.
  5. Dubbelklik op MCPR.exe het uitvoeren van het hulpprogramma.
    Opmerking: Windows Vista gebruikers moeten rechts-klik MCPR.exe en selecteer Uitvoeren als Administrator.
  6. Herstart uw computer na ontvangst van het bericht CleanUp Successful.

Uw McAfee-product zal niet volledig worden verwijderd, totdat het systeem opnieuw wordt opgestart.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Borderlands Start Fout Troubled PC & Gaming Console 2 23 november 2009 05:54
Waarom krijg ik een foutmelding als ik Kernel32.dll Start de computer? looufa Windows besturingssystemen 4 23 apr 2009 15:15
Windows XP-startersregeling Foutmelding! Gray33 Windows besturingssystemen 7 26 Jan 2009 13:09
Screenshot: opstart fout koolfilter Windows besturingssystemen 4 10 Jan 2009 13:24
McAfee en server probleem Marie111 Virus, spyware & Security 2 20 nov 2007 16:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.