mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Problem med en McAfee feil på Start Up

Reply

Thread Tools
Old 20 august 2008, 00:35
New Member Group

Jeg håper noen kan hjelpe med dette problemet er det driver meg til vanvidd. En familie Laptop (Toshiba Satellite - Kjører Vista)
har et problem ved oppstart med det som ser ut som en dårlig Uninstall.

Når begynte og nå skrivebordet etter at du logger på de får Feil pop up si Mcfee Security Center (The Standard rød sirkel med hvitt kryss) & ordlyden - Application Resources kan ikke lastes vellykket. Vær Rienstall McAfee Security Center.

Den McFee Logo vises på oppgavelinjen når denne meldingen er åpent også.

For å si det som forårsaker en ergrelse ville være et understatement. Jeg har brukt flere programmer Tring å finne en Start opp tråden, men finner ingen link til McAfee hvis det er skjult.

Det er rester av programmet i C / Program Files / McAfee. Jeg har forsøkt å slette disse, men kan ikke.

Det er også en link (symbol) i Velkomstsenter vindu på starte opp med 30 dager gratis McAfee beskyttelse, kan dette være årsaken et problem. Etter nedleggelse feilen dukke opp, ikke datamaskinen alltid laste Velkommen Centre enten (som familiemedlem er irritert om).

De sa det var et problem da de prøvde å avinstallere det (det frøs midtveis ved lyden av den, noe som forårsaket et problem når du gjør det, kan ha vært en strøm dip).

Hvis det er likevel jeg kan stoppe denne popper opp ved oppstart jeg ville være mest gratefull.
Old 20 august 2008, 01:19
Moderator Group

Prøv dette.

McAfee Forbrukerprodukter Removal Tool (MCPR.exe)
  1. Last ned verktøyet for fjerning fra: http://download.mcafee.com/products/...tches/MCPR.exe
  2. Klikk Lagre og lagre filen i en mappe på datamaskinen.
  3. Naviger til mappen der filen ble lagret.
  4. Kontroller at alle McAfee vinduer er lukket.
  5. Dobbeltklikk MCPR.exe å kjøre verktøyet for fjerning.
    Merk: Windows Vista-brukere må høyreklikke MCPR.exe og velg Kjør som Administrator.
  6. Start maskinen på nytt etter at du har mottatt meldingen CleanUp Vellykket.

McAfee produktet ikke vil være helt fjernet før systemet startes på nytt.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.