![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag hoppas någon kan hjälpa till med denna fråga är det driver mig till nötter. En familjemedlemmar laptop (Toshiba Satellite - Köra Vista)
har ett problem vid start med vad som ser ut som en dålig Avinstallera. När började & nå skrivbordet efter inloggning om de får ett fel dyker upp säger Mcfee Security Center (Standarden röd cirkel med vit X) & formuleringen - Ansökan Resurser kunde inte laddas korrekt. Vänligen Rienstall McAfee Security Center. Den McFee Logo visas i Aktivitetsfältet när meddelandet är öppet också. Att säga det är som orsakar en störning skulle vara en underdrift. Jag har använt flera program Tring att hitta en nybildningsfinansiering tråd, men hittar ingen länk till McAfee om det dolda. Det finns rester av programmet i C / program files / McAfee. Jag har försökt att ta bort dessa men kan inte. Det finns också en länk (Icon) på välkomstsidan mitt fönster starta erbjuder 30 dagars gratis McAfee skydd, kan detta orsaka en fråga. Efter avstängning av fel dyker upp, datorn inte alltid belastning Välkommen Centre antingen (som familjemedlemmen är irriterade om). De sa att det var ett problem när de försökt avinstallerat det (det frös halvvägs genom ljudet av det, något som orsakat ett problem när du gör det, kan ha en effekt dopp). Om det ändå jag kan stoppa det här dyker upp i början av processen skulle jag vara mest gratefull.
|
|
|
|||
|
|||
|
Prova detta.
McAfee Consumer Products borttagningsverktyg (MCPR.exe)
|