![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har problemer med min Internet explorer.It gør nogle meget underlige things.Sometimes det vil helt tæt siden jeg besøger uden grund, eller det vil være meget langsom indlæsning af sider og når jeg siger langsomt vil sige meget, meget meget langsomt for f.eks jeg prøvede at google noget, og efter 10 minutter på siden forsøger at indlæse, jeg gav up.I troede at det var måske det emne, jeg var der søger, så jeg forsøgte at sætte i tilfældig ting at se, om det gjorde nogen forskel, men det har ikke . Et andet problem jeg havde var, da jeg var på et forum og klikket på et link og der er intet sket, jeg forsøgte at åbne en ny fane, og som ikke ville arbejde enten, og det ville lade mig få adgang til alle indstillinger, der er i mine værktøjer menu.i var nødt til at genstarte min computer.Just til dig for jeg har højhastighedsadgang til Internettet connection.Thanks på forhånd til nogen, der hjælper mig med dette problem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helen,
Først vil jeg gøre en Spy-ware og virus scanning. Softwaren er gratis tilgængelig online, og hvis din pc er bare alt for langsomme til at komme online bruge en anden maskine til at hente den og brænde den til en cd. Avast - Gratis Anti-Virus. Spybot - Free Spy-WARE Cleaner. Google ovenstående og kører scanninger og lad mig vide, hvad du finder. Dave. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Synes ikke at være kommet tilbage til dette forum. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg vil opgradere My Notebook CPU! | Hkcuong | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 22 juli 2009 17:51 |
| HP Pavilion dv9500 notebook PC .... under problem ~ | jimbeam | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 12 februar 2008 17:25 |
| Im har problemer med min bærbare | angloengland | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 25 november 2007 04:44 |
| Notebook-processorer | Tomas MCA | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 9. sep 2007 03:34 |
| Toshiba - Best Notesbog konstruktørens | heroesfan | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 17 marts 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |