vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Problem with Muistikirjan pls kukaan auttaa

Reply

Thread Tools
Old 7 tammikuu 2007, 21:54
Uusi Jäsen

Default Problem with Muistikirjan pls kukaan auttaa

Hei,
Minulla on ongelmia Internet explorer.It tekee omitusempiakin things.Sometimes se täysin sulje sivu i am vierailulla ilman mitään syytä tai se on hyvin hidas, lastaus-sivuja ja kun sanon hitaasti i tarkoittaa erittäin hyvin hitaita esim. Yritin google jotain ja sen jälkeen 10 minuuttia sivu yrittää ladata i antoi up.I ajatellut, että se oli ehkä topic i teki hakuja niin olen yrittänyt asettaa satunnaisessa nähtävää, jos mitään merkitystä, mutta se ei . Toinen ongelma minulla oli, kun olin foorumina ja napsauttanut linkkiä ja mitään ei tapahtunut i yrittivät avata uuteen välilehteen ja että ei toimi joko ja se antaa minulle pääsy kaikki vaihtoehdot, jotka ovat minun työkalut menu.i oli uudelleen minun computer.Just kertoaksemme, i on nopea Internet connection.Thanks etukäteen kenellekään, joka auttaa minua tämän ongelman.
Old 8 tammikuu 2007, 02:39
Administrator Group

Helen,

Ensinnäkin haluaisin tehdä Spy-ware ja virus scan.

Ohjelmisto on saatavilla ilmaiseksi verkossa ja jos tietokoneessa on aivan liian hidas online käyttää toiselle koneelle ladata ja polttaa sen CD-levylle.

Avast - Ilmainen Anti-Virus.

Spybot - Free Spy-ware Puhtaammat.

Google edellä ja suorita lukee ja haluaisin tietää, mitä löydät.

Dave.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 maaliskuu 2008, 08:05
Rahoittajien ryhmän

Ei nähtävästi ole palata tähän foorumiin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
I Wanna Upgrade My Notebook CPU! Hkcuong Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 22. Jul 2009 17:51
HP Pavilion dv9500 Notebook PC .... ottaa ongelma ~ jimbeam Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 12th Feb 2008 17:25
Im on ongelmia Muistikirjan angloengland Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 25. marraskuu 2007 04:44
Notebook-prosessorit Tomas MCA Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 9. Sep 2007 03:34
Toshiba - Parhaat Notebook constructor heroesfan Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 17th Mar 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.