mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Probleem met mijn notebook pls iemand helpen

Reply

Thread Tools
Old 7 januari 2007, 21:54
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem met mijn notebook pls iemand helpen

Hallo,
Ik heb problemen met mijn internet explorer.It doet zeer vreemd things.Sometimes zal het volledig sluiten van de pagina te bezoeken Ik ben voor geen enkele reden of het zal zeer traag laden van pagina's en als ik zeg langzaam bedoel ik zeer zeer traag voor bv. Ik heb geprobeerd om google iets en na 10 minuten van de pagina probeert te laden Ik gaf up.I dacht dat het was misschien wel het onderwerp Ik was het zoeken, dus ik probeerde om in willekeurige dingen om te zien of dat enig verschil, maar is niet . Een ander probleem dat ik had was toen ik op een forum en geklikt op een link en niets gebeurd Ik heb geprobeerd om een nieuw tabblad en dat niet zou werken en het zou ofwel laat me toegang tot alle opties die in mijn gereedschap menu.i moest opnieuw mijn computer.Just om u te laten weten dat ik een hoge snelheid internet connection.Thanks van tevoren aan iedereen die helpt mij met dit probleem.
Old 8 januari 2007, 02:39
Administrator Group

Helen,

Ten eerste zou ik nog een Spy-ware en virusscan.

De software is gratis beschikbaar online en als uw pc is gewoon veel te traag om online gebruik van een andere computer te downloaden en branden op een cd.

Avast - Gratis Anti-Virus.

Spybot - Gratis Spy-ware Cleaner.

Google het bovenstaande en uitvoeren van de scans en laat me weten wat u vindt.

Dave.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 maart 2008, 08:05
Donor Groep

Lijkt niet te hebben terug te keren naar dit forum.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
I Wanna Upgrade Mijn Notebook CPU! Hkcuong Laptops, Mobiles & PDA's 1 22 jul 2009 17:51
HP Pavilion dv9500 notebook pc .... probleem met ~ jimbeam Laptops, Mobiles & PDA's 7 12 feb 2008 17:25
Im ondervind problemen met mijn notebook angloengland Laptops, Mobiles & PDA's 8 25 nov 2007 04:44
Notebook-processors Tomas MCA Laptops, Mobiles & PDA's 3 9e sep 2007 03:34
Toshiba - Best persbericht constructor heroesfan Laptops, Mobiles & PDA's 2 17 mrt 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.