![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb problemen met mijn internet explorer.It doet zeer vreemd things.Sometimes zal het volledig sluiten van de pagina te bezoeken Ik ben voor geen enkele reden of het zal zeer traag laden van pagina's en als ik zeg langzaam bedoel ik zeer zeer traag voor bv. Ik heb geprobeerd om google iets en na 10 minuten van de pagina probeert te laden Ik gaf up.I dacht dat het was misschien wel het onderwerp Ik was het zoeken, dus ik probeerde om in willekeurige dingen om te zien of dat enig verschil, maar is niet . Een ander probleem dat ik had was toen ik op een forum en geklikt op een link en niets gebeurd Ik heb geprobeerd om een nieuw tabblad en dat niet zou werken en het zou ofwel laat me toegang tot alle opties die in mijn gereedschap menu.i moest opnieuw mijn computer.Just om u te laten weten dat ik een hoge snelheid internet connection.Thanks van tevoren aan iedereen die helpt mij met dit probleem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helen,
Ten eerste zou ik nog een Spy-ware en virusscan. De software is gratis beschikbaar online en als uw pc is gewoon veel te traag om online gebruik van een andere computer te downloaden en branden op een cd. Avast - Gratis Anti-Virus. Spybot - Gratis Spy-ware Cleaner. Google het bovenstaande en uitvoeren van de scans en laat me weten wat u vindt. Dave. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Lijkt niet te hebben terug te keren naar dit forum. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I Wanna Upgrade Mijn Notebook CPU! | Hkcuong | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 22 jul 2009 17:51 |
| HP Pavilion dv9500 notebook pc .... probleem met ~ | jimbeam | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 12 feb 2008 17:25 |
| Im ondervind problemen met mijn notebook | angloengland | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 25 nov 2007 04:44 |
| Notebook-processors | Tomas MCA | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 9e sep 2007 03:34 |
| Toshiba - Best persbericht constructor | heroesfan | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 17 mrt 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |