mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Problem med min bærbare pls noen hjelpe

Reply

Thread Tools
Old 7nde Jan 2007, 21:54
New Member Group

Default Problem med min bærbare pls noen hjelpe

Hallo,
Jeg har problemer med Internett explorer.It gjør noen veldig merkelig things.Sometimes det vil helt tett siden jeg gå uten grunn, eller det vil være svært treg lasting av sider og da sier jeg sakte Jeg mener veldig veldig veldig sakte for f.eks Jeg prøvde å google noe, og etter 10 minutter på siden prøver å laste jeg ga up.I mente at det var kanskje det emnet jeg søker så jeg prøvde å sette i tilfeldig ting å se om det gjorde noen forskjell, men det gjorde ikke . Et annet problem jeg hadde var da jeg var på et forum og klikket på en lenke, og ingenting skjedde Jeg prøvde å åpne en ny fane, og at ikke ville fungere enten og det vil gi meg tilgang til noen alternativer som er i mitt verktøy menu.i måtte starte min computer.Just å fortelle deg at jeg har høyhastighets Internett connection.Thanks på forhånd til alle som hjelper meg med dette problemet.
Old 8nde Jan 2007, 02:39
Administrator Group

Helen,

Først vil jeg gjøre en Spy-ware og virusskanningen.

Programvaren er gratis tilgjengelig på nettet og om PCen er litt for treg til å komme online bruke en annen maskin for å laste den ned og brenne den på en CD.

Avast - Gratis Anti-Virus.

Spybot - Gratis Spy-ware Cleaner.

Google ovenfor og kjøre skanner og la meg vite hva du finner.

Dave.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19nde Mar 2008, 08:05
Donor Group

Ikke synes å ha kommet tilbake til dette forumet.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg vil oppgradere My Notebook CPU! Hkcuong Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 22 juli 2009 17:51
HP Pavilion dv9500 bærbare PC .... har problem ~ jimbeam Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 12 februar 2008 17:25
Im har problemer med min bærbare angloengland Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 25 nov 2007 04:44
Notatbok prosessorer Tomas MCA Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 9nde sep 2007 03:34
Toshiba - Best Notatbok konstruktør heroesfan Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 17 mars 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.