![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har problemer med Internett explorer.It gjør noen veldig merkelig things.Sometimes det vil helt tett siden jeg gå uten grunn, eller det vil være svært treg lasting av sider og da sier jeg sakte Jeg mener veldig veldig veldig sakte for f.eks Jeg prøvde å google noe, og etter 10 minutter på siden prøver å laste jeg ga up.I mente at det var kanskje det emnet jeg søker så jeg prøvde å sette i tilfeldig ting å se om det gjorde noen forskjell, men det gjorde ikke . Et annet problem jeg hadde var da jeg var på et forum og klikket på en lenke, og ingenting skjedde Jeg prøvde å åpne en ny fane, og at ikke ville fungere enten og det vil gi meg tilgang til noen alternativer som er i mitt verktøy menu.i måtte starte min computer.Just å fortelle deg at jeg har høyhastighets Internett connection.Thanks på forhånd til alle som hjelper meg med dette problemet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helen,
Først vil jeg gjøre en Spy-ware og virusskanningen. Programvaren er gratis tilgjengelig på nettet og om PCen er litt for treg til å komme online bruke en annen maskin for å laste den ned og brenne den på en CD. Avast - Gratis Anti-Virus. Spybot - Gratis Spy-ware Cleaner. Google ovenfor og kjøre skanner og la meg vite hva du finner. Dave. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ikke synes å ha kommet tilbake til dette forumet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg vil oppgradere My Notebook CPU! | Hkcuong | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 22 juli 2009 17:51 |
| HP Pavilion dv9500 bærbare PC .... har problem ~ | jimbeam | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 12 februar 2008 17:25 |
| Im har problemer med min bærbare | angloengland | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 25 nov 2007 04:44 |
| Notatbok prosessorer | Tomas MCA | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 9nde sep 2007 03:34 |
| Toshiba - Best Notatbok konstruktør | heroesfan | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 17 mars 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |