mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Problem med min bärbara pls nån hjälp

Reply

Thread Tools
Old Januari 7, 2007, 21:54
New Member Group

Default Problem med min bärbara pls nån hjälp

Hej,
Jag har problem med mitt internet explorer.It gör några mycket udda things.Sometimes det kommer helt nära den sida jag besöker utan anledning eller om det kommer att bli mycket långsamma lastning sidor och när jag säger sakta menar jag väldigt mycket långsam för t.ex. Jag försökte google något och efter 10 minuter av sidan försöker ladda Jag gav up.I trodde att det kanske var det ämne jag skulle söka så jag försökte sätta i slumpvis saker att se om det gjorde någon skillnad men det gjorde inte . Ett annat problem jag hade var när jag var på ett forum och klickade på en länk och ingenting hände försökte jag öppna en ny flik och det skulle inte heller att fungera och det skulle låta mig komma åt alla alternativ som enligt min verktyg menu.i var tvungen att starta om min computer.Just så att du vet jag har höghastighetsinternet connection.Thanks i förskott till någon som hjälper mig med detta problem.
Old 8 januari, 2007, 02:39
Administrator Group

Helen,

Det första jag skulle göra en Spy-ware och virusskanning.

Mjukvaran finns tillgänglig gratis online och om datorn är alldeles för långsam för att få online använda en annan maskin för att ladda ner den och bränna den på en CD.

Avast - Gratis Anti-Virus.

Spybot - Fri Spy-ware Renare.

Google ovan och kör skannar och låt mig veta vad du tycker.

Dave.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 mars, 2008, 08:05
Givargruppen

Verkar inte ha kommit tillbaka till detta forum.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag vill uppgradera Min Debatt CPU! Hkcuong Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 22 juli 2009 17:51
HP Pavilion dv9500 Notebook PC .... har problem ~ jimbeam Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 7 12 februari 2008 17:25
Im har problem med min bärbara angloengland Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 8 25 november 2007 04:44
Debatt bearbetningsföretag Tomas MCA Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 9:e sep 2007 03:34
Toshiba - Best Debatt konstruktören heroesfan Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 17 mars 2007 07:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.