![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har problem med mitt internet explorer.It gör några mycket udda things.Sometimes det kommer helt nära den sida jag besöker utan anledning eller om det kommer att bli mycket långsamma lastning sidor och när jag säger sakta menar jag väldigt mycket långsam för t.ex. Jag försökte google något och efter 10 minuter av sidan försöker ladda Jag gav up.I trodde att det kanske var det ämne jag skulle söka så jag försökte sätta i slumpvis saker att se om det gjorde någon skillnad men det gjorde inte . Ett annat problem jag hade var när jag var på ett forum och klickade på en länk och ingenting hände försökte jag öppna en ny flik och det skulle inte heller att fungera och det skulle låta mig komma åt alla alternativ som enligt min verktyg menu.i var tvungen att starta om min computer.Just så att du vet jag har höghastighetsinternet connection.Thanks i förskott till någon som hjälper mig med detta problem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helen,
Det första jag skulle göra en Spy-ware och virusskanning. Mjukvaran finns tillgänglig gratis online och om datorn är alldeles för långsam för att få online använda en annan maskin för att ladda ner den och bränna den på en CD. Avast - Gratis Anti-Virus. Spybot - Fri Spy-ware Renare. Google ovan och kör skannar och låt mig veta vad du tycker. Dave. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Verkar inte ha kommit tillbaka till detta forum. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag vill uppgradera Min Debatt CPU! | Hkcuong | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 22 juli 2009 17:51 |
| HP Pavilion dv9500 Notebook PC .... har problem ~ | jimbeam | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 12 februari 2008 17:25 |
| Im har problem med min bärbara | angloengland | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 25 november 2007 04:44 |
| Debatt bearbetningsföretag | Tomas MCA | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 9:e sep 2007 03:34 |
| Toshiba - Best Debatt konstruktören | heroesfan | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 17 mars 2007 07:37 |
| Thread Tools | |
| |