mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Problemer med Vista og Internet

Reply

Thread Tools
Old 16 November 2007, 11:43
Ny Medlem Gruppen

dy jeg gjorde ikke vidste præcis, hvor at skrive dette problem, så jeg indsendt det her

anyways mit problem er følgende:

Jeg fik en vista 64mbit, og det har fungeret fint for gerne et halvt år derefter pludselig går det startede handler underligt, så jeg tænkte at det kunne være en god tid til at opdatere mit virus program. Jeg havde Norton AntiVirus, der var udløbet langs tid siden. Jeg ved dum. Anyways jeg hente installationsfilerne til avast og plug min internet, fjerner nordpå sammen med nogle andre spil jeg gjorde ikke spillet længere fra computeren ved hjælp af Tilføj / fjern program funktion. Jeg fjernet Norton genstartet og installeret avast, så jeg troede, at alt var i orden. Der var bare ét problem: Da jeg startede min computer Jeg sagde at jeg var forbundet til lokale og internet-netværk, men problemet er, at jeg couldnt bruge mit internet. Det wouldnt oprette forbindelse til anyhting herunder Mozilla Firefox, wow, d2, Skype, MSN og så videre.
Og vi fik en anden computer i vores hus, som stadig virker perfekt, så jeg tænkte måske sin avast blokere internet eller noget, da jeg bruger vista, så jeg vende den proces, download Norton installere filer fra en anden comp, stikket ud, fjerne avast installere norton , som btw er opdateret fik en ny retssag version. Og stadig samme resultat, det fortæller mig, jeg fik internetforbindelse, men i cant "brug" det.

Jeg har også prøvet følgende ting:

Deaktivering firewall
Opstart computer i errorsafe tilstand med netværk
Brug af forskellige typer af kabler

og husk at den anden comp i mit hus fik en arbejdsgruppe internet ..

Thx på forhånd for den hjælp .. Hvis u behovet for eventuelle yderligere oplysninger, vil jeg gerne give den til dig

og du ikke "bare omformaterer bla bla bla" eller "vista sucks wap wap wap" da jeg ved det, men jeg dont vil omformatere eller skifte til xp

BTW Jeg forsøgte at køre MSN errorfinding Det fortalte mig, at mit problem var: DNS og Key Havne
Old 17. november 2007, 04:21
Redaktør Gruppen

Jeg har ikke tid til at skrive nu, men hvis ingen svar i dag vil jeg hjælpe dig senere.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.