vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Ongelmia Vistan ja Internet

Reply

Thread Tools
Old 16 marraskuu 2007, 11:43
Uusi Jäsen

Default Ongelmia Vistan ja Internet

DY i didnt tiesivät tarkalleen missä postitse tämän ongelman, joten i lähetetty se tästä

anyways minun ongelmani on seuraava:

Minulla on näköala 64mbit, ja se toimi hyvin kuin puoli vuotta sitten yhtäkkiä eilen se alkoi toimii outo, joten ajattelin, että se saattaisi olla hyvä aika päivittää minun virus-ohjelmaa. Minulla oli pohjanpuoleinen antivirus, joka oli päättynyt pitkin aikaa sitten. Tiedän, tyhmää. Anyways i ladata asennus tiedostot avast ja kytke pois minun internet, poistaa pohjanpuoleinen yhdessä joidenkin muiden pelejä i didnt ollut enää siitä tietokoneeseen käyttäen lisää / poista ohjelman ominaisuutta. I poistettu Norton rebooted ja asentaa avast, joten ajattelin, että kaikki oli kunnossa. Oli vain yksi ongelma: Kun aloitin oman tietokoneen sanoin oli yhteydessä paikallis-ja Internet-verkot, mutta ongelmana on, että i couldnt käyttämään Internetiä. Se wouldnt yhteyden anyhting myös mozilla firefox, wow, d2, Skype, MSN ja niin edelleen.
Ja saimme toisen tietokoneen meidän talo, joka edelleen toimii täydellisesti, joten ajattelin ehkä sen avast estää Internetissä tai jotain koska olen käyttäen näköala, joten kääntää prosessi, lataa pohjanpuoleinen asentaa tiedostoja toiseen comp, kytke pois, poista avast asentaa pohjanpuoleinen , joka BTW päivitetään sai uuden kokeiluversio. Ja vielä saman tuloksen, se kertoo minulle sain Internet-yhteys, mutta i cant "käyttöä" sitä.

Olen myös yrittänyt seuraavia asioita:

Sammuttamalla palomuurin
Käynnistäminen tietokone errorsafe kunnossa, verkko -
Käyttämällä erilaisia kaapeleita

ja muista, että muut pakoll minun talo sai internet ..

Thx etukäteen avulla .. Jos u tarvitset lisätietoja Otan mielelläni antaa sen sinulle

ja kiitos ei "vain uudet bla bla bla" tai "näköala imee wap wap wap", koska tiedän sen, mutta i dont halua muokata tai vaihtaa xp

BTW i yrittänyt käyttää MSN errorfinding, se kertoi minulle, että minun ongelmani oli: DNS ja Key Satamat
Old 17 marraskuu 2007, 04:21
Moderator Group

Default Ongelmia Vistan ja Internet

Minulla ei ole aikaa kirjoittaa nyt, mutta jos kukaan ei vastauksia tänään aion auttaa sinua myöhemmin.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Internet ongelmia DSL wingman Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 10. Joulukuu 2008 17:25
Internet ongelmia rahtuakaan näköala taskari Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 21. lokakuu 2007 03:21
Internet-ongelmat 2shortplanks Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 6. Sep 2007 04:48
PC Internet-yhteys ongelmia tjhawg Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 27th Aug 2007 20:34
Internet-ongelmat viidakko-bhoy Web-selaimet ja FTP Clients 4 25th Aug 2007 05:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.