Ongelmia Vistan ja Internet DY i didnt tiesivät tarkalleen missä postitse tämän ongelman, joten i lähetetty se tästä
anyways minun ongelmani on seuraava:
Minulla on näköala 64mbit, ja se toimi hyvin kuin puoli vuotta sitten yhtäkkiä eilen se alkoi toimii outo, joten ajattelin, että se saattaisi olla hyvä aika päivittää minun virus-ohjelmaa. Minulla oli pohjanpuoleinen antivirus, joka oli päättynyt pitkin aikaa sitten. Tiedän, tyhmää. Anyways i ladata asennus tiedostot avast ja kytke pois minun internet, poistaa pohjanpuoleinen yhdessä joidenkin muiden pelejä i didnt ollut enää siitä tietokoneeseen käyttäen lisää / poista ohjelman ominaisuutta. I poistettu Norton rebooted ja asentaa avast, joten ajattelin, että kaikki oli kunnossa. Oli vain yksi ongelma: Kun aloitin oman tietokoneen sanoin oli yhteydessä paikallis-ja Internet-verkot, mutta ongelmana on, että i couldnt käyttämään Internetiä. Se wouldnt yhteyden anyhting myös mozilla firefox, wow, d2, Skype, MSN ja niin edelleen.
Ja saimme toisen tietokoneen meidän talo, joka edelleen toimii täydellisesti, joten ajattelin ehkä sen avast estää Internetissä tai jotain koska olen käyttäen näköala, joten kääntää prosessi, lataa pohjanpuoleinen asentaa tiedostoja toiseen comp, kytke pois, poista avast asentaa pohjanpuoleinen , joka BTW päivitetään sai uuden kokeiluversio. Ja vielä saman tuloksen, se kertoo minulle sain Internet-yhteys, mutta i cant "käyttöä" sitä.
Olen myös yrittänyt seuraavia asioita:
Sammuttamalla palomuurin
Käynnistäminen tietokone errorsafe kunnossa, verkko -
Käyttämällä erilaisia kaapeleita
ja muista, että muut pakoll minun talo sai internet ..
Thx etukäteen avulla .. Jos u tarvitset lisätietoja Otan mielelläni antaa sen sinulle
ja kiitos ei "vain uudet bla bla bla" tai "näköala imee wap wap wap", koska tiedän sen, mutta i dont halua muokata tai vaihtaa xp
BTW i yrittänyt käyttää MSN errorfinding, se kertoi minulle, että minun ongelmani oli: DNS ja Key Satamat |