![]() |
|
| |||
| |||
| dy i didnt wist precies waar na dit probleem, zodat ik het hier gepost Anyways mijn probleem is volgende: Ik heb een vista 64mbit, en dat werkte prima voor als een half jaar toen het begon gisteren plotseling optredende raar, dus ik dacht dat het misschien een goed moment voor het bijwerken van mijn virus programma. Ik had Norton AntiVirus, die was verstreken langs tijd geleden. Ik weet het stom. Anyways ik download de installatie bestanden naar avast en steek mijn internet, verwijdert Norton samen met een aantal andere spellen i didnt speelde meer van de computer met behulp van de Toevoegen / Verwijderen programma functie. Ik Norton verwijderd en opnieuw geïnstalleerd avast, dus ik dacht dat alles in orde was. Er was alleen een probleem: toen ik begon mijn computer Ik zei dat ik was aangesloten op lokale netwerken en internet, maar het probleem is dat i couldnt gebruik mijn internet. Het wouldnt verbinding te maken met anyhting waaronder Mozilla Firefox, wow, D2, Skype, MSN en dergelijke. En we hebben een andere computer in ons huis die nog perfect werkt, dus ik dacht misschien zijn avast blokkering internet of iets want ik ben using vergezicht, zodat ik het omgekeerde proces, download norton installeren van bestanden vanaf een andere comp, stekker uit, verwijder avast installeren noorden , dat btw wordt bijgewerkt heb een nieuwe trial versie. En nog steeds hetzelfde resultaat, hij vertelt me dat ik heb internetverbinding, maar i cant het "gebruik" is. Ik heb ook geprobeerd de volgende dingen: Het uitschakelen van de firewall Booten van de computer in de errorsafe voorwaarde, met netwerk Gebruik van verschillende soorten kabels en niet vergeten dat de andere comp in mijn huis heb een werkende internet .. Thx op voorhand voor de hulp .. Als u verdere informatie nodig ik u graag geven aan u en kunt u geen "gewoon opnieuw bla bla bla" of "vista sucks wap-wap-wap" omdat ik weet dat, maar i dont want to herformatteren of wijzigen op XP btw Ik heb geprobeerd uit te voeren MSN errorfinding, zij vertelde me dat mijn probleem was: DNS en Key Havens |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb geen tijd om te schrijven, maar als niemand antwoord vandaag zal ik u helpen later.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet problemen met DSL | wingman | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 10 dec 2008 17:25 |
| Internet problemen whit vista | taskari | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 21 okt 2007 03:21 |
| Internet Problemen | 2shortplanks | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 6e sep 2007 04:48 |
| PC-internetverbinding oplossen | tjhawg | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 27 aug 2007 20:34 |
| Internet problemen | jungle-bhoy | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 25 aug 2007 05:48 |
| Thread Tools | |
| |