![]() |
|
| |||
| |||
| dy i didnt visste nøyaktig hvor å poste dette problemet, så jeg postet den her anyways problemet mitt er følgende: Jeg har en vista 64mbit, og det har fungert greit for eksempel et halvt år så plutselig går det begynte å handle merkelig, så jeg tenkte at det kunne være et godt tidspunkt å oppdatere virusprogrammet. Jeg hadde Norton AntiVirus, som hadde gått sammen tid siden. Jeg vet dumt. Anyways jeg laste ned installasjonsfilene til avast og koble ut internett, fjerner Norton sammen med noen andre spill i didnt spilt lenger fra datamaskinen ved hjelp av Legg til / fjern program-funksjonen. Jeg fjernet Norton omstartet og installert avast, så jeg trodde at alt var i orden. Det var bare ett problem: Da jeg startet min datamaskin Jeg sa jeg var koblet til lokalt og internett-nettverk, men problemet er at jeg couldnt bruke internett. Det wouldnt koble til anyhting inkludert Mozilla Firefox, wow, d2, skype, msn og så videre. Og vi fikk en annen maskin i huset som fortsatt fungerer perfekt, så jeg tenkte kanskje sin avast blokkerer internett eller noe Siden jeg bruker vista, så jeg reversere prosessen, download norton installere filer fra en annen komp, plugge ut, fjerne avast installere norton , som btw er oppdatert fått en ny prøveversjon. Og fortsatt samme resultat, det forteller meg at jeg har internett men jeg skrånende "bruke" den. Jeg har også prøvd følgende ting: Deaktivere brannmur Starte datamaskinen i errorsafe tilstand, med nettverket Bruke ulike typer kabler og husk at den andre komp i mitt hus har en fungerende Internett .. Thx på forhånd for hjelp .. Hvis u trenger mer informasjon vil jeg gjerne gi den til deg og kan du ikke "bare omformatere bla bla bla" eller "vista suger wap wap wap" fordi jeg vet det, men jeg dont vil formatere eller endre til xp btw jeg prøvde å kjøre MSN errorfinding Det fortalte meg at problemet mitt var: DNS og Key Ports |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ikke tid til å skrive nå, men hvis ingen svar i dag vil jeg hjelpe deg senere.